گوشی Galaxy M51 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی

0
960

کمپانی سامسونگ در تلاش است تا یک گوشی هوشمند میان رده با نام سامسونگ Galaxy M51 را عرضه کند. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED و باتری بزرگ 7000 میلی آمپر ساعتی است. در حالی که سامسونگ آن را هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده، اکنون برای پیش سفارش در آلمان و در صفحه‌ی وب سایت رسمی سامسونگ آلمان موجود است.

مشخصات سامسونگ GALAXY M51

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، گوشی Galaxy M51 دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی Infinity-O با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز است. حفره‌ی Infinity-O بر روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. بدنه پشت گوشی براق و دارای 4 دوربین است.

دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است.

گلکسی M51 در زیر بدنه‌ی خود یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 4 جی دارد که هنوز نام آن فاش نشده است.

این گوشی تنها در یک مدل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس است. طبق معمول، کاربران می‌توانند از کارت microSD برای افزایش حافظه تا 512 گیگابایت استفاده کنند.

آنچه باعث می‌شود Galaxy M51 در برابر رقبا بایستد، باتری 7000 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع 25 وات آن است. سامسونگ علاوه بر نمایشگر AMOLED تصمیم گرفته این گوشی را به اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز کند.

طبق وب سایت سامسونگ در آلمان، این گوشی با قیمت 360 یورو پیش فروش می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها