گوگل وان، برنامه‌های تخفیفی برای مشتریان دارد 

0
351

کالاسودا – گوگل وان در نظر دارد که یک برنامه ذخیره‌سازی ابری ارزان‌تر به مشتریان خود ارائه کند.

گوگل بنا به دلایلی در حال برندینگ مجدد برنامه‌های ذخیره‌سازی Google Drive تحت نام Google One است. این شرکت در کنار بازاریابی، قیمت‌گذاری را نیز یکی از گزینه‌های مدنظر خود قرار داده و می‌خواهد قیمت‌گذاری خود را به‌گونه‌ای بهبود بخشد که به مشتریان گزینه‌های بهتر و بیشتری برای ذخیره‌سازی باقیمت‌های پایین‌تر به ارائه دهد. خبرها حاکی از آن است که اولین کاهش قیمت خدمات در چهار سال گذشته است.

گوگل وان با همان برنامه‌های تخفیفی گوگل درایو کار خود را آغاز می‌کند و به ازای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافی می‌توانند تنها ۱.۹۹ دلار پرداخت کنند. گوگل از زمانی که سرویس درایو خود را نیز راه‌اندازی کرد، به کاربران پنج گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجانی را ارائه کرد، تا اسناد و فایل‌های مختلف خود را در آن ذخیره نموده و از طریق ابزارهای مختلف به آن دسترسی داشته باشند. این فضا بین گوگل پلاس و پیکاسا نیز به اشتراک گذاشته شد؛ اما سرویس جیمیل فضای ۱۰ گیگابایت مستقل خود را داشت.

گوگل در سرویس گوگل وان یک پلن جدید با پرداخت ماهانه ۲.۹۹ دلار دارد که درازای آن ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد و این برنامه را به میزان ۲ ترابایت فضا به ازای پرداخت ۹.۹۹ دلار ارتقا داده است. این فرآیند بسیار ساده است، شما فقط کافیست به گوگل درایو بروید و بر روی Storage کلیک کرده، سپس بر روی ارتقا ذخیره‌سازی کلیک کرده تا به برنامه خاصی که دوست دارید دست پیدا کنید.

البته قیمت‌ها برای موارد بالاتر از ۲ ترابایت ثابت باقی‌مانده است. انتظار می‌رود که برخی از دیگر برنامه‌های تخفیفی این شرکت در این قضیه نیز پس‌ازآن اعلام شود. همچنین کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را با حداکثر پنج عضو به اشتراک بگذارند که این‌یک ویژگی مفید است، به‌ویژه ازآنجاکه می‌توانید پرداخت هزینه‌ها را نیز به‌صورت اشتراکی انجام دهید.

گوگل می‌گوید در حال حاضر مشتریان گوگل درایو در اکانت شخصی خود می‌توانند به گوگل وان نیز دسترسی داشته باشند و حساب‌شان را به آن منتقل کنند. هر فردی در آمریکا می‌تواند برای این سرویس اقدام کند و به‌راحتی ثبت‌نام کرده و از قیمت‌‌های تخفیفی فضای ذخیره‌سازی استفاده کند.

گوگل وان یکی از بهترین سرویس‌های گوگل است که یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگهداری، آپلود و دانلود انواع فایلهای موردنظرتان در اختیارتان قرار می‌دهد. با کمک آن قادر خواهید بود در هر نقطه از دنیا فقط با استفاده از اینترنت به حجم عظیمی از فایل‌های خود که در آن ذخیره نموده اید دسترسی داشته باشید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید