تست مقاومت و ضربه گلکسی S20 Ultra سامسونگ را ببینید

0
2313

تست‌های Zack Nelson {کانال JerryRigEverything }و PhoneBuff برای تخمین میزان مقاومت نشان داد که بدنه‌ی سامسونگ گلکسی بسیار محکم طراحی شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اگر قرار است 1400 دلار را برای گوشی هوشمند رده بالای سامسونگ به نام گلکسی S20 Ultra بپردازید؛ انتظار دارید بدنهٔ آن آنقدر محکم باشد که از ضربه‌ها و اتفاقات روزمره جان سالم به در ببرد.

 

خوشبختانه همینطور است؛ گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra مقاومت بالایی دارد و توانسته تست‌های مقاومت را به خوبی پشت سر بگذارد.

JRE خاطرنشان کرد که صفحه گوریلا گلس 6 سامسونگ در این مدل تا سطح 6 در مقیاس Mohs خراشیده نمی‌شود و در مقابل خم شدن بسیار مقاوم است. البته بهتر است آن را در کنار کلید های خانه در جیبتان قرار ندهید؛ اما در مقایسه با گلکسی زد فلیپ بدنه قوی‌تر و مستحکم‌تری دارد.

در همین حال، PhoneBuff یک تست سقوط از ارتفاع را انجام داد که نشان می‌دهد شیشه جلو و عقب S20 Ultra  مقاومت بیشتری داشته و از آسیب‌های کمتری نسبت به آیفون 11 Pro Max برخوردار است، اگرچه سخت افزار اپل از ویژگی‌های جانبی بهتری بهره می‌برد (به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ در مقابل S20 Ultra آلومینیوم).

البته این تست‌ها در شرایط آزمایشگاهی انجام می‌شوند و شما هنوز هم در دنیای واقعی به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها