آموزش دانلود نقشه گوگل مپس بدون اینترنت

0
396

در این راهنما چگونگی دانلود نقشه گوگل مپس در حالت آفلاین برای یک منطقه خاص آورده شده است تا هنگامی که اینترنت ندارید نیز از مسیر جا نمانید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، یکی از ویژگی های مفید نقشه گوگل حالت آفلاین یا Google Maps Offline است که قابلیت استفاده از نقشه در حالت بدون اینترنت بدون لود کردن کل نقشه را به شما می‌دهد.

اگر قصد دارید به مکانی بروید که پوشش شبکه خوبی دریافت نکنید یا نمی خواهید از داده های گوشی همراه استفاده کنید این ویژگی به کار می آید.

با استفاده از این ویژگی می توانید به سادگی نقشه را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید. هنگامی که نقشه را بارگیری می کنید ، می توانید با آن نقشه مسیرها را به صورت آفلاین جستجو و دریافت کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

Google Maps را برای استفاده آفلاین دانلود کنید

برای بارگیری نقشه، به برنامه Google Maps در گوشی خود بروید – فرقی نمی کند Android یا iOS باشد. اکنون روی نماد منوی همبرگری در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید و روی ” Offline maps” ضربه بزنید. قابل توجه است که در نسخه های به روز شده اندرویدی، این منو در گوشه بالا سمت راست و به نزدیکی نوار جستجو منتقل شده است.

اکنون که در نقشه‌های آفلاین هستید، روی دکمه ” Select Your Own Map” در صفحه ضربه بزنید. یک کادر آبی باز می‌شود. می توانید برای بزرگنمایی و پیمایش روی نقشه ، مکان مورد نظر را برای بارگیری در کادر آبی رنگ انتخاب کنید. هیچ قابلیت جستجو وجود ندارد ، بنابراین این تنها راهی است که می توانید منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای بارگیری ، می توانید مقدار داده مورد نیاز برای ذخیره نقشه به صورت آفلاین را مشاهده کنید. اگر با آن موافق هستید، روی دکمه “downlad” در پایین ضربه بزنید.

نقشه‌های آفلاین شما به صورت پیش فرض تنظیم شده است تا به صورت خودکار به روز شود. اگر نمی‌خواهید این کار انجام گیرد، می‌توانید از داخل نقشه‌های آفلاین به تنظیمات رفته و این گزینه را غیرفعال کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها