آیپد مینی 5 اخبار ناامید کننده ای به همراه دارد

0
1038
آیپد مینی 5 اخبار نا امید کننده ایی به همراه دارد

به تازگی تصاویری از آیپد مینی 5 کمپانی اپل منتشر شده است که به نظرمی رسد نمی تواند نیازهای کاربران را در سال 2019 برطرف کند. البته این موضوع زمانی ابعاد جالب تری به خود می گیرد که به نظرمی رسد اپل در سال جاری دو نسخه آیپد مینی را روانه بازار فروش کند.

در سال های اخیر، بازار تبلت افت بسیاری داشته است؛ به نوعی که بسیاری از برندهای تولید کننده تبلت ترجیح داده اند هر چند سال یک بار محصولی را روانه بازار فروش کنند. کمپانی اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و در سال جاری قصد دارد نسخه جدید آیپد خود را روانه بازار فروش کند.

تصاویر منتشر شده خبر از عرضه یک محصول ناامید کننده دارد

همانطور که در تصاویر مشخص است، این محصول شباهتی با محصولات جدید کمپانی اپل ندارد و به نوعی طراحی آن مطابق با نیازهای کاربران در سال 2019 نیست؛ به نوعی که بسیاری از کارشناسان نام آیپد مینی 4 اس را برای این محصول انتخاب کرده اند. نسخه اولیه آیپد 4 حدود سه سال پیش روانه بازار فروش شد و در حال حاضر نیز می تواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند و فروش بسیار خوبی در بازار دارد.

آیپد مینی 5 کمپانی اپل منتشر شده که به نظر نمی تواند نیاز های کاربران را در سال 2019 برطرف کند

بر اساس تصاویر منتشر شده، چهار بلندگو مطابق انتظار روی کناره های پایین و بالای این تبلت دیده می شود؛ این موضوع خبری خوب به شمار می رود و باید دید اپل چه شرایطی را در این بخش برای کاربران درنظر خواهد گرفت. این کمپانی در مورد مشخصات این محصول اخباری را منتشر نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیپد مینی 5 یا همان آیپد مینی 4 اس با چه شرایطی روانه بازار می شود.

بر اساس اخبار موجود، آیپد مینی 5 با چیپست اپل A9 وارد بازار فروش خواهد شد که با این شرایط یک تبلت میان رده محسوب می شود. اخبار منتشر شده همانطور که بیان شد در حد شایعه است و باید انتظار اخبار تکمیلی از این برند محبوب را داشت. براساس پیش بینی ها که نشان می دهد اپل در سال 2019 دو آیپد مینی روانه بازار فروش می کند، می توان این موضوع را حدس زد که محصولی که تصاویر آن منتشر شده، مربوط به آیپد مینی 4 اس است و اپل آیپد مینی 5 را با قدرت بسیار بالاتری روانه بازار فروش خواهد کرد.

با توجه به شرایطی که اپل در سال 2019 خواهد داشت، به نظر این کمپانی باید تلاش بسیار بیشتری در مقایسه با سال های گذشته انجام دهد زیرا برندهای چینی به سرعت قصد دارند خود را به این برند مشهور و کمپانی سامسونگ برسانند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها