چگونه iPhone یا iPad خود را به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر خود متصل کنیم؟

0
652
iPhone یا iPad

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اتصال iPhone یا iPad به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر بپردازیم و این موضوع می تواند برای شما کاربران جالب توجه باشد.

اتصال iPhone یا iPad به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر

زمان هایی وجود دارد که صفحه نمایش iPhone یا iPad شما برای نمایش عکس های خود به دوستان ، یا دیدن فیلمی یا حتی ارائه مطلبی به همکاران خود اندازه کافی بزرگ نیست. احتمال دارد که شما در این لحظه نزدیک تلویزیون یا مانیتور سیستم خود باشید. حالا راه حل چیست؟ شما می توانید دستگاه iPhone یا iPad خود را به این دو متصل کنید!

اخیرا خبرهای بسیاری در مورد همکاری مشترک شرکت اپل و غول های بزرگ تولید کننده تلویزیون یعنی سامسونگ و سونی منتشر شده و قرار است که سیستم AirPlay را به این تلویزیون ها استفاده کنیم. این سیستم می تواند نحوه متصل شدن دستگاه های اپل به تلویزیون را راحت تر از قبل کند. این موضوع البته در مورد مدل های 2018 و 2019 دستگاه های اپل صدق می کند. حالا اگر بخواهیم دستگاه های قدیمی تر اپل را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنیم چه راه هایی برای ما وجود دارد؟ در ادامه این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

اتصال از طریق مبدل های لایتنینگ به HDMI

خبر خوب در این دستگاه های iPhone و iPad این است که حالت Mirror در این دستگاه ها وجود دارد. اما خبر بد در این زمینه این است که شما برای استفاده از اکسسوری ها باید لوازم رسمی را از شرکت اپل خریداری کنید. مثال مناسب در این زیمنه مبدل های لایتنینگ به HDMI رسمی شرکت اپل است. قیمت این مبدل های اصولا 49 دلار است که در نوع خود کمی زیاد محسوب می شود و زمانی هم این مبدل را خریداری می کنید کابل HDMI روی آن وجود ندارد و آن را هم باید خریداری کنید. شما با استفاده از این مبدل می توانید دستگاه خود را به تلویزیون مورد نظر متصل کنید. زمانی که شما این دستگاه را به تلویزیون متصل کنید با کمی هنگی مواجه خواهید شد که دلیل آن تبدیل سیگنال ها بوده و کاملا طبیعی است.iPhone یا iPad

اتصال iPhone و iPad از طریق Apple TV و AirPlay

شما هم در مورد Apple TV قائدتا باید خبرهایی را شنیده باشید درسته؟ قیمت این دستگاه حدودا 149 دلار تعیین شده و شما می توانید فیلم ها و سریال های مختلف را روی تلویزیون بزرگ خود از طریق این دستگاه مشاهده کنید. این دستگاه همچنین افزونه به نام AirPlay دارد که شما با کمک آن می توانید دستگاه iPhone یا iPad خود را به تلویزیون متصل و از آن استفاده کنید. شیوه فعال سازی این موضوع کاملا سر راست و ساده است. شما در قدم اول باید Wi-Fi دستگاه های خود را روشن کنید و بعد آنها را به یکدیگر متصل کنید. در نهایت گزینه Mirror را انتخاب کرده و حالا می بینید که گوشی شما به تلویزیون یا مانیتور متصل شده است. iPhone یا iPad

نظر شما در مورد این ترفند چیست؟ آیا تا به حال این ترفندها را امتحان کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها