تماشای پخش زنده کنفرانس های تخصصی با ابزار ویدئوی لایو لینکدین

0
445
تماشای پخش زنده کنفرانس های تخصصی با ابزار ویدئوی لایو لینکدین

لینکدین در حال آزمایش ویژگی ابزار ویدئوی لایو خود است. این پلتفرم شبکه ای هفته جاری سرویس LinkedIn Live یا سرویس ویدئویی لایو خود را راه اندازی خواهد کرد.

این ابزار به کاربران و شرکت ها این امکان را می دهد که ویدئوهای در لحظه و زنده را برای گروه های خاصی در سراسر دنیا پخش کنند.

ثبت نام برای دریافت سرویس آزمایشی ابزار ویدئوی لایو لینکدین

بر اساس بیانیه مطبوعاتی شرکت، این ویژگی اولین بار در نسخه بتا برای کاربران در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد و تنها به صورت دعوتنامه ای خواهد بود. مشخص نیست که آیا لینکدین این ویژگی را در اختیار همه خواهد گذاشت تا بتوانند ویدئوهای لایو در لینکدین خود ایجاد کنند یا خیر. شرکت در این خصوص اعلام کرده است که تجربه کاربران در این خصوص را ارزیابی می کند و در صورت مقبولیت آن را در اختیار تمام کاربران قرار خواهد داد. اما کاربران می توانند برای دریافت نسخه آزمایشی این سرویس که طی هفته جاری عرضه می شود ثبت نام کنند.

میزبانی کنفرانس و مصاحبه های خبری

هدف این ابزار، پخش برنامه های زنده کنفرانس ها، مشاوره از کارشناساس، مصاحبه های خبری و رویدادهای پخش زنده است که میزبان شرکت ها، مشاوران کسب و کار و اینفلوئنسرها است تا تمام کاربران بتوانند از این برنامه های مفید استفاده کنند. این جدیدترین تلاش این شرکت است تا 562 میلیون کاربر را در زمینه ارائه خدمات پلتفرم برای این شبکه اجتماعی حرفه ای درگیر کند.ثبت نام برای دریافت سرویس آزمایشی ابزار ویدئوی لایو لینکدین

همکاری با شرکت های پخش زنده

با توجه به اینکه لینکدین در حال حاضر حدود 562 میلیون کاربر دارد، علاقه مند به افزایش قدرت فعالیت هایی است که در گروه هایی مانند سازمان ها و فارغ التحصیلان است. لینکدین برای ابزار ویدئویی پخش زنده خود با شرکت های پخش شخص ثالث مانند Telestream Wirecast, Switcher Studio, Wowza, Socialive و Brandlive همکاری خواهد کرد تا از عملکرد جدید اطمینان حاصل کند. این ابزارها به سازندگان روش های مختلفی را برای پخش زنده ارائه و آن را برای نسخه های دسکتاپ و اپلیکیشن های موبایلی عرضه خواهند کرد.

قرار ملاقات در لینکدین

 در ماه نوامبر نیز لینکدین یک ویژگی را امتحان کرد که کاربران را قادر می ساخت بتوانند رویدادی در دنیای واقعی ایجاد کنند و از دوستان آنلاین خود برای شرکت در این رویداد و قرار ملاقات های حضوری استفاده کنند. فیس بوک نیز پیش از این چنین کاری را انجام داده بود. این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی ایونت ها و طرز نمایش آنها روی فیس بوک است. بنابراین شما می توانید ببینید که چه کسی می تواند در این رویداد حضور داشته باشد، از دیگران دعوت به حضور کند و با سایر کاربران این رویداد در صفحه تماس ها گپ بزند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها