ارزان ترین گوشی هوشمند جدید آیفون؛ برترین باتری تاریخ این شرکت 

0
1664

کالاسودا- ارزان ترین گوشی هوشمند جدید آیفون برترین باتری تاریخ کمپانی اپل را دارد. این کمپانی قدرتمند چند روز پیش موبایل های جدید خود را با ویژگی های بسیار جالب توجه  رونمایی کرد.

این برند پرطرفدار در مراسم رونمایی خود بسیار مورد توجه کاربران و انتقاد برندهای دیگر از جمله هوآوی قرار گرفت. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد باتری آیفون ایکس آر برترین باتری تاریخ آیفون خواهد بود.

گوشی های هوشمند اپل مورد توجه بسیاری از وب سایت ها قرار گرفتند و آزمایش های جالبی در چند روز اخیر روی آن انجام شد. یکی از این آزمایش ها نتایج جالبی را برای کاربران از نظر باتری به همراه داشت که نشان می دهد آیفون ایکس آر باتری بسیار قدرتمندی دارد، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که کمپانی اپل هنوز خبر خاصی در مورد باتری گوشی های هوشمند خود منتشر نکرده است و حجم این باتری ها به صورت دقیق مشخص نیست.

 برترین باتری تاریخ  شرکت اپل

عمر باتری آیفون ایکس آر توانایی 25 ساعت مکالمه مداوم را به کاربران می دهد. این گوشی هوشمند در این قسمت مانند آیفون ایکس آر مکس است و برترین شرایط را برای کاربران به همراه می آورد. در بخش وب گردی گوشی موبایل آیفون ایکس آر بسیار فوق العاده خواهد بود و 15 ساعت وب گردی را برای کاربران به همراه می آورد. در بخش پخش ویدئو نیز شاهد 16 ساعت پخش ویدئوی مداوم هستیم. گوشی هوشمند آیفون ایکس آر در بخش پخش موسیقی مانند  آیفون ایکس مکس است و کاربران می توانند تا 65 ساعت به پخش مداوم موسیقی با گوشی خود بپردازند.

در روز های اخیر خبرهایی منتشر شد که نشان می دهد کمپانی اپل برای محصولات خود قابلیت های خاصی را ایجاد نکرده اما در همین بخش کافی است که ببینیم کمپانی اپل در سال اخیر چه اندازه موفق عمل کرده است. گوشی هوشمند آیفون ایکس در تمام بخش ها ضعیف تر از ارزان ترین گوشی هوشمند جدید آیفون عمل کرده است.

نکته جالب توجه در این بخش عمر باتری بسیار خوب آیفون ایکس اس مکس است که با وجود صفحه نمایش بزرگ تر کیفیت خوبی را به همراه دارد. این گوشی هوشمند قدرتمند در بخش های مختلف رتبه های بسیار خوبی را به دست آورده است و در بخش پخش موسیقی و مکالمه مشابه ارزان ترین گوشی هوشمند جدید اپل است، اما در بخش پخش ویدئو و وب گردی ضعیف تر از ارزان ترین گوشی هوشمند جدید اپل عمل خواهد کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها