باطری های بزرگ آیفون در سال 2018

0
373
باطری های بزرگ آیفون در سال 2018|کالاسودا

باطری های بزرگ آیفون در سال 2018|کالاسوداکالاسودا – گوشی های جدید آیفون که در سال 2018 عرضه خواهد شد به احتمال زیاد دارای باطری بزرگتری است، اما این به معنی طول عمر بیشتری باطری نخواهد بود.

یکی از تحلیلگران فناوری و آیفون به نام مینگ چو کوئو که در موسسه امنیت KGI کار میکند، پیش بینی کرده است که آیفون های سال 2018 دارای باطری بزرگتری از نظر اندازه خواهند بود. اما صبر کنید! این به معنای این نیست که آیفون تضمین کند کیفیت و طول عمر این باطری ها نیز به همان اندازه بیشتر میشود.

کوئو نکاتی را در مورد تحقیق و توسعه آیفون بعدی نوشته است و پیش بینیهایی کرده است، برای مثال او پیش بینی کرده است که گوشیهای آینده اپل میتوانند تنها 10 درصد ظرفیت باطری بیشتر نسبت به نسل جاری داشته باشند.

طول عمر باطری ها به سادگی قابل اندازه گیری نیست. شاید بخشی از آن به این دلیل باشد که مردم به روشهای مختلف و برای کاربردهای مختلف از باطری ها استفاده میکنند. برای مثال استفاده از اسکایپ نسبت به چک کردن ایمیل انرژی بیشتری از باطری میگیرد.

انتظار میرود طول عمر این باطری جدید در حالت دائما روشن چهار الی 5 ساعت باشد. بنابراین اگر آیفونی با باطری 5 ساعته ، 10 درصد افزایش طول عمر باطری داشته باشد، یعنی به طور کلی 30 دقیقه به عمر ان اضافه خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها