معرفی بهترین بازی های ترسناک

0
1475
معرفی بهترین بازی های ترسناک

اگر دوست دارید که ترس و وحشت را در دنیای گیم تجربه کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید، به شما خواندن مقاله زیررا پیشنهاد می کنیم که در آن به معرفی بهترین بازی های ترسناک برای موبایل و کامپیوتر پرداخته ایم.

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای اندروید

بازی های ترسناک جدید زیادی برای پلتفرم موبایل عرضه شده است که در زیر تعدادی از آنها را مرور می کنیم.

Dead effect 2

اگر به دنبال یک بازی تخیلی با تم تیر اندازی با چاشنی وحشت و خونریزی هستید، dead effect 2 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 3 کاراکتر اول شخص در این بازی وجود دارند که می توانید با ارتقا سطح خود و با پیدا کردن اسلحه ‌های متنوع در بازی به سراغ موجودات ترسناک داستان بازی بروید. دالان های ترسناک و تاریک بازی می تواند شما را در جایتان میخکوب کند خصوصا اگر این بازی را با موبایل خود در تاریکی انجام دهید.

شما در این بازی باید یکی از 3 کاراکتر بازی را انتخاب کرده و از دالان های ترسناک بگذارید تا بیگانگان وحشتناکی که در این مسیرها وجود دارند و به طرز وحشیانه ای ( با اره برقی و …) به شما حمله می کنند را بکشید. Dead Effect 2 نسبت به نسخه پیشین خود از گرافیک بسیار بالایی با استانداردهای روز ساخته شده است که اگر شما دستگاهی داشته باشید که از کارت گرافیکی انویدیا بهره‌مند باشد، می‌توانید آن را با گرافیک بالاتری نسبت به حالت عادی بازی کنید. این بازی یک بازی تیر اندازی شوتر در ژانر وحشت است که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان به اضافه پشتیبانی از خرید درون برنامه‌ای دانلود کرده و ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

بهترین بازی های ترسناک برای اندروید ، Dead effect 2

Mental Hospital IV

بازی بیمارستان روانی 4 یکی از سری بازی های ترسناک محبوب برای پلتفرم موبایل است. سبک این بازی نیز اول شخص و بقا است. یک تیمارستان سرد و تاریک را تصور کنید، شاید فکر کنید که این لوکیشن یکی از کلیشه ای ترین محیط ها برای بازی ترسناک باشد، کما اینکه چنین محیطی را در لوکیشن های مختلف بازی های مشهور دیگر نیز دیده بودیم.

اما این محیط اکنون اصلی ترین لوکیشن این بازی است.  حتی کلیشه‌ ای بودن لوکیشن آن نیز نتوانسته از ترسناک بودن بازی بکاهد. داستان بازی بیمارستان روانی 4 ادامه سه بازی قبلی آن ولی در محیطی واقعی ‌تر، با کیفیت بهتر و نشان دادن جزئیات بیشتر به همراه القای ترس به اندازه‌ای که بازیکن را میخکوب کند، است.

Mental Hospital IV

Five Nights at Freddy’s series

این بازی همانطور که از نام آن مشخص است دارای پنج نسخه مختلف است که یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های ترسناک موبایلی در میان کاربران شناخته می‌ شود. بنابراین اگر می خواهید در یک اتاق تاریک، بازی ای انجام دهید که هر چند ثانیه یک بار از جایتان بپرید و آدرنالینتان ترشح شود به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی را انجام دهید. شما می‌توانید هر نسخه را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنید.

شاید این بازی را تلفیقی از سکوت و شوک بتوان نامید. این بازی از عناصر کلاسیکی مانند اتفاقات غافلگیر کننده‌ ای استفاده می کند که موجب می شود از جایتان از ترس بپرید. چرا که هر آن ممکن است یک روبات به طرز وحشیانه ای به شما حمله کند. در واقع وظیفه شما در این بازی نشستن در یک جا و خیره شدن به ربات ‌هایی است که قصد جان شما را کرده‌اند و شما باید با تمام وجود برای فرار از این مخمصه تلاش کنید. ظاهر و مکانیک نسخه‌ های مختلف در بازی باهم تفاوت دارد، اما هسته اصلی این بازی یک شکل  و آن فرار از روبات های کشنده است.

Five Nights at Freddy's series

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

از میان بازی های ترسناک pc مشهور ، می توان از عناوین زیر نام برد.

رزیدنت اویل

رزیدنت اویل یکی از مشهورترین بازی های ژانر ترسناک در دنیای زامبی هاست و بعید است که بسیاری از ما حتی یک بار آن را بازی نکرده باشیم. اگر تحمل این را دارید که با باز کردن درب اتاق ها، تعدادی زامبی خونخوار دنبال شما افتاده و قصد جانتان را کنند، این گوی و این میدان، بازی رزیدنت اویل منتظر شماست.  البته بعضی از منتقدین می گویند نسخه های جدیدتر به اندازه نسخه های قدیمی ترسناک نیستند، یا شاید کاربران به دیدن این همه زامبی عادت کرده اند، اما در هر صورت می توانید بازی رزیدنت اویل را روی کامپیوتر خود نصب و از هیجان ان لذت ببرید.

رزیدنت اویل

سایلنت هیل

اگر می خواهید درجه ترسناک بودن متوسط را در یک بازی تجربه کنید، سایلنت هیل گزینه مناسبی است که در فضای ترسناک شما را همراهی می کند. این یک بازی ژانر وحشت و بقا است که توسط شرکت کونامی اتفاق افتاده است. اگر دوست دارید که تجربه قدم زدن در یک شهر جن زده را که سراسر وحشت است تجربه کنید، قدم به دنیای سایلنت هیل بگذارید.

سایلنت هیل

Dead space

بازی dead space یک بازی کامپیوتری سوم شخص است که یکی از بازیهای ترسناک ویندوز محسوب می شود. البته این بازی برای پلتفرمهای دیگر یعنی ایکس باکس و پلی استیشن نیز ارائه شده است. کاراکتر شما در این بازی ایزاک است که در مسیر خود در طول بازی با انواع و اقسام موجودات ترسناک و عجیب و غریب مواجه شده و برای رهایی از این مکان باید تمام دشمنان خود را با سلاح های گوناگون نابود کند.

Dead space

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها