جدیدترین پردازنده اسنپدراگون برای گوشی و لپ تاپ چیست؟

0
750
جدیدترین پردازنده اسنپدراگون برای گوشی و لپ تاپ چیست؟

کوالکام ارسال دعوتنامه هایی را برای حضور خبرنگاران در اجلاس سالانه خود در هاوایی آغاز کرده است.

انتظار چه مراسمی را در این رویداد داریم؟

مراسم یک شام خوشآمدگویی برای مهمان ها در تاریخ اوایل دسامبر برنامه ریزی شده است. مقر این شرکت سن در دیه گو در اولین روز رویداد خود از گل سر سبد محصولات خود رونمایی می کند. محصولی که فعلا مشخصات و جزئیات آن مشخص نیست، اما تا آینده جزئیاتش به رسانه ها اعلام می شود.

همچنین این رویداد میزبان رونمایی از هدست های واقعیت مجازی شیائومی نیز هست که در ویدئویی جذاب شما را به سمت هاوایی می کشاند. همچنین یک لیست از فعالیت های این شرکت در روز ایونت نیز در دعوتنامه وجود دارد که در تاریخ 7 دسامبر همزمان با شام خداحافظی ارائه خواهد شد.

جالب است بدانید که جدیدترین پردازنده کوالکام در ابتدا قرار بود با همان رویکرد 8xx به نام اسنپدراگون 855 نامیده شود؛ اما این شرکت بنا به دلایلی دست به تغییر نام تجاری آن زد. این احتمالا بدین معنی است که این پردازنده از بسیاری جهات صرفا یک به ‌روزرسانی افزایشی نخواهد بود. در حال حاضر بر اساس گزارش‌ های غیررسمی، انتظار می‌ رود که پردازنده اسندراگون 8150 مجهز به یک واحد پردازش عصبی جداگانه است که به جای فعالیت همزمان، در کنار هسته ‌های اصلی اجرا می ‌شود. پردازنده اسنپدراگون 8150 کمپانی کوالکام در سال آینده توسط برند های سامسونگ، سونی، اچ تی سی ، اوپو ، میزو ، شیائومی ، نوکیا و…مورد استفاده قرار خواهد گرفت.جدیدترین پردازنده اسنپدراگون برای لپ تاپ

جدیدترین پردازنده اسنپدراگون برای لپ تاپ

ذکر این نکته یادآوری است که کوالکام برای نسخه های ویندوز 10 نیز برنامه هایی دارد و علاوه بر این، پردازنده‌ دیگری با نام اسنپدراگون 8180 نیز با هدف به‌ کارگیری در لپ‌ تاپ‌ های ویندوز ۱۰ در دست توسعه دارد که زمان رونمایی از آن به احتمال زیاد در سال 2019 خواهد بود.

جدیدترین پردازنده اسنپدراگون برای گوشی چه مشخصاتی دارد؟

همچنین در دعوتنامه ها یک برگه وجود دارد که روی آن نوشته شده که “جرئت تجربه اولین گوشی های هوشمند 5G را داشته باشید”. انتظار می رود که تراشه جدید رونوشت های 8xx را کنار گذاشته و نام آن به چهار رقم به نام 8150 تغییر پیدا کند. همچنین آن دارای طراحی CPU جدید با یک زنجیره بزرگ تر از دو هسته، زنجیره متوسط با دو هسته در سرعت کلاک پایین تر و چهار هسته برای هسته های کوچک تر از بهره وری در انرژی است. واحد پردازش گرافیکی اکنون به مدل adreno 640 ارتقا یافته و کل پلتفرم نیز 20% کارآمدتر شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها