خودروی خوش قیمت و جدید مدل 3 تسلا رونمایی شد

0
1146
خودروی خوش قیمت و جدید مدل 3 تسلا رونمایی شد

خودروی خوش قیمت و جدید مدل 3 تسلا رونمایی شدکالاسودا – تسلا به تازگی از خودروی مدل 3 جدید خود به قیمت 45 هزار دلار رونمایی کرده که ویژگی های میان رده و متوسطی دارد.

این شرکت اخیرا یک نسخه جدید از خودروی سدان مدل 3 خود به قیمت 45 هزار دلار را در وب سایت خود معرفی کرد که قیمت کمتری نسبت به دیگر خودروهای این شرکت داشته و مالیات کمتری به آن تعلق می گیرد.

بر طبق انچه در این وب سایت ذکر شده، این خودرو دارای مدل حرکتی چرخ های عقب، یک باتری میان رده که توان حرکت تا مسافت 260 مایل در ساعت را دارد که 50 مایل کمتر از باتری هایی با برد طولانی است که خودروهای گران تر مدل 3 تسلا به آن مجهز شده اند.

بر اساس آماری که سایت داده است، بازه تحویل این خودرو 6 تا 10 هفته است و مشتریان واجد الشرایط اگر قصد انتقال تا پایان سال را دارند، می بایست 7500 دلار مالیات بپردازند. اعتبار مالیاتی برای اتومبیل های تسلا در ماه ژانویه به نصف کاهش خواهد یافت.

اگرچه تسلا، نسخه پایه مدل 3 را به قیمت 35 هزار دلار وعده داده بود، اما اکنون هزینه ای خودرو به همراه دیگر هزینه ها به 49 هزار دلار می رسد. تسلا بیان کرده است که نسخه پایه که قیمت کمتری دارد که در سال جاری تولید نمی کند و برنامه آن به سال بعد موکول می شود.

خودروی خوش قیمت و جدید مدل 3 تسلا رونمایی شد

جذب مشتریان با قیمت مناسب

به نظر می رسد ورژن میان رده این خودرو، یک راه استراتژیک برای جلب نظر خریداران احتمالی است که منتظر نسخه ارزان قیمت این خودرو هستند مشخص نیست که تعداد 400 هزار رزروی که برای این خودرو به انجام رسیده است، برای مدل های پایه است یا دیگر مدل ها. شاید تسلا مدل میان رده خود را به منظور جذب مشتریانی معرفی کرده است که در انتظار مدل 3 پایه 35 هزار دلاری هستند.

 این مدل جدید با قیمت مناسب می تواند خبری خوشحال کننده برای افرادی باشد که نمی توانند خودروهای مدل بالای تسلا را که هزینه هایی بالغ بر 60 هزار دلار دارند بخرند. محدوده ای که این خودرو می تواند بپیماید 260 مایل است و پس از آن نیاز به شارژ پیدا می کند. این برای افرادی که هر روز مسافتی را برای رسیدن به مقصد خود می پیمانند، خودروی مناسب وکم مصرفی محسوب می شود. مدل پایه این خودرو برقی همچنان در راه است اگرچه تسلا اعلام کرده مدل استاندارد دیفرانسیل عقب این خودرو طی 4 تا 6 ماه آینده عرضه خواهد شد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها