خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 ، معجزه قرن 21؟

0
2569
خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 ، معجزه قرن 21؟

خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 ، معجزه قرن 21؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا بررسی خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جذاب باشد.

نقاط قوت

ظاهری شیک، طراحی داخلی کاربردی و زیبا و کیفیتی بی نظیر که می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

نقاط ضعف

مشکلات کاربردی ادامه دار ، بعضی از بخش های پولیش خورده خودرو طی زمان از بین می رود.

به طور کلی

این خودرو هنوز قیمتی مقرون به صرفه ندارد اما رانندگی در آن لذت بخش و دوست داشتنی است.

رونمایی از خودرو الکترونیکی تسلا Model 3

بالاخره از خودرویی که همه ما منتظر آن بودیم رونمایی شد ، این خودرو همان خودرویی است که شما حاضرید برای خرید پیش فروش آن بالای 1000 دلار هزینه کنید. به تازگی از خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 بپردازیم. یکی از مشکلاتی که شرکت تسلا دارد این است که این شرکت خودروهای مقرون به صرفه تولید نمی کند و خرید خودروهای این شرکت برای عموم امکان پذیر نیست. خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 باعث شده است تا شرکت تسلا دوباره قد علم کند و تلاشی دوچندان برای بهبود خودروهای خود انجام دهد.

خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 ، معجزه قرن 21؟

قیمت خودرو الکترونیکی تسلا Model 3

شاید درخواست ها برای خرید این خودرو 35 هزار دلاری خیلی محدود باشد اما زمانی که شما پشت فرمان این خودرو می نشینید دیگر تمام هزینه ها را فراموش کرده و از رانندگی با این خودرو لذت می برید. البته به نظر می رسد که قیمت کنونی این خودرو در بازار حدود 56 هزار دلار است که کمی این عدد عجیب و غریب است و می توانیم بگوییم که این خودرو با این قیمت رقیب BMW شده است.

کلید خودرو الکترونیکی تسلا Model

سیستم باز کردن خودرو الکترونیکی تسلا Model 3 مثل خود خودرو خاص و عجیب است. در مدل های قبلی خودروهای شرکت تسلا ، راننده با استفاده از یک دکمه ماشین خود را باز می کرد اما در این مدل سیستم باز کردن خودرو همانند درب اتاق های هتل است و با کشیدن کارت صورت می گیرد. تنها کافیست راننده کارت را در جای تعیین شده بکشد تا درب خودرو باز شود. البته برای باز کردن خودرو راه های دیگری هم وجود دارد که از این بین می توانیم به اپلیکیشن های مخصوص آن اشاره کنیم که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه شده است.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها