ساعت هوشمند TicWatch C2 رونمایی شد

0
852
ساعت هوشمند TicWatch C2 رونمایی شد

ساعت هوشمند TicWatch C2 رونمایی شدکالاسودا – استارت آپ چینی Mobvoi از ساعت هوشمند جدید خود به نام TicWatch C2 رونمایی کرده است که دارای سیستم عامل Wear OS  است.

این ساعت دارای مشخصاتی چون صفحه نمایش 1.3 اینچی آمولد با رزولوشن 360 در 360 پیکسل است که دارای یک قاب 42.8 میلی متر است. می توان این ساعت هوشمند را گلکسی واچ سامسونگ مقایسه کرد که دارای قاب 46 میلی متری و صفحه نمایش 1.3 اینچی است. این کمپانی ساعت های هوشمند اختصاصی خود را هم به بازار چین عرضه کرده که Ticwatch نام دارد. گجت یاد شده گرچه از پلتفرم پوشیدنی گوگل بهره نمی برد اما نرم افزارش بر پایه اندروید طراحی شده است. نسل نخست این دستگاه در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلون رونمایی شد و چندی بعد هم نسخه دوم آن ارائه گردید.

جنس ساعت هوشمند TicWatch C2

جنس قاب این ساعت هوشمند  از فولاد ضدزنگ است و ابعاد 13 در 12.8 میلی متر دارد. نسخه این ساعت در رنگ رزگلد طراحی باریک داشته و دارای بند 18 میلی متری است. بند دو ساعت دیگر ساعت هوشمند TicWatch C2 در رنگ های مشکی و نقره ای 20 میلی متری است و هر دو از جنس چرم ساخته شده است.

این ساعت هوشمند دارای گیرنده GPS، مانیتور ضربان قلب و همچنین NFC برای استفاده با گوگل پی است. معمولا همه این ویژگی ها در کنار هم با این قیمت بسیار معقول است. این ساعت ضدآب هم هست و دارای گواهینامه IP68 است اما بهتر است با آن به عمق زیاد در استخر نپردازید.

ساعت هوشمند TicWatch C2 رونمایی شد

ایربادهای بی سیم برای این ساعت هوشمند

پردازنده این ساعت Snapdragon Wear 2100 است که در حال حاضر اندکی قدیمی محسوب می شود اما اساسا دیگر ساعت های هوشمند نیز از آن اضافه می کنند. باتری این ساعت 400 مگابایت است و می تواند تا 36 ساعت دوام بیاورد. این ساعت هوشمند از اسپاتیفای پشتیبانی نمی کند و بهتر است اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، یک دستگاه هدست همراه ان بخرید. ایربادهای Ticpods بی سیم می تواند برای این ساعت مناسب باشد. این ایربادها عمر باتری 18 ساعته دارند و از شارژ سریع پشتیبانی می کنند. بنابراین می توانند بهترین انتخاب برای این ساعت باشند.

پیش از این ساعت هوشمند Ticwatch 2 دومین ساعت هوشمند شرکت Mobvoi است که به صورت جهانی عرضه می‌شود. این استارت آپ چینی در ساخت این ساعت از نرم افزاری موسوم به Ticware 4.0 اختصاصی این شرکت بهره می‌ برد که به جای این که بر پایه اندروید Wear بنا شده باشد بر پایه خود اندروید است.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها