تسلا، تحت تعقیب FBI !

0
867
تسلا، تحت تعقیب FBI !

تسلا، تحت تعقیب FBI !کالاسودا – طبق گزارش ها، فعالیت های تسلا در خط تولید خودروی مدل 3 تحت تحقیقات FBI قرار دارد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، بازرسان فدرال در حال تحقیق در مورد این هستند که آیا تسلا اطلاعات گمراه کننده در مورد تولید خودروهای الکتریکی سدان مدل 3 ارائه داده است و سرمایه گذاران را در خصوص کسب و کار این شرکت دچار گمراه کرده یا خیر.

با توجه به سخنان منابع آشنا با این پرونده، این تحقیقات در حال افزایش است و عوامل FBI تماس هایی با برخی کارمندان سابق داشته و از آنها خواسته اند که برای شهادت در این پرونده به دادگاه احضار شوند. اف بی آی به دنبال مصاحبه با تعدادی از این کارمندان است. گفته می شود که تحقیقات دولت در این زمینه به اوایل سال 2017 بر می گردد، زمانی که تسلا طرح هایی را در مورد تولید خودروی مدل 3 منتشر کرده بود.

ارائه اسناد از جانب سهامداران

در این تحقیقات، اعلانیه های عمومی شرکت در مورد تولید مدل 3 و تعداد خودروهای ساخته شده تحت بررسی قرار گرفت. این بررسی به دلیل ارائه اسنادی که از جانب سهامداران و برخی اعضای هیئت مدیره به پلیس تحویل داده شد، صورت گرفت.

تسلا، تحت تعقیب FBI !

طبق این اسناد، به نظر می رسد که تسلا در مورد تعداد خودروهای تولید شده حقایقی را کتمان می کند. به همین دلیل، FBI در حال بررسی تعداد تولیدات این شرکت درمدل تسلا 3 است که طبق آن، سرمایه گذاران تسلا معتقدند که ایلان ماسک آنها را با حقایق غیرشفاف روبرو کرده و اصل ماجرا چیز دیگری است. همین موضوع سبب شد که بار دیگر سهام تسلا 3 درصد سقوط کند.

هم اکنون تسلا در حال بررسی اعلانیه های عمومی این شرکت است که تعداد وسایل نقلیه تولید شده توسط شرکت را منتشر کرده بود. این شرکت اخیرا سود چهار ماهه اول خود را پس از رفع چیزی که ایلان ماسک ان را جهنم تولید نامیده است، اعلام شد.

در اوایل سال 2017، ماسک یک طرح تولید تهاجمی را برای خودروی الکتریکی مدل 3 پیش بینی کرد که در ماه دسامبر 2017، 20 هزار خودرو را تولید کند. تسلا با وجود مشکلاتی که برایش به وجود آمد مانند آتش سوزی کارخانه و فشار سهامداران، توانست طرح را به مرحله اجرا درآورد اما نه انطور که انتظار می رفت. حال مامورین و بازرس ها در حال بررسی این موضوع هستند که آیا مدیران ارشد این شرکت این اعلانیه های عمومی را آگاهانه منتشر می کردند، یا وعده های آنها صرفا دروغ بوده یا خیر.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها