دوربین چهارگانه سامسونگ به زودی کاربران را شگفت زده می کند

0
637

کالاسودا_  سامسونگ روز گذشته دعوتنامه ای را منتشر کرد که نشان می دهد به زودی از یک گوشی هوشمند با چهار دوربین رونمایی خواهد کرد. البته به نظر می رسد این دعوتنامه رمزنگاری شده است و به طور واضح نمی توان از آن برداشت خاصی داشت. آنچه واضح است اینکه بدون شک دوربین چهارگانه سامسونگ کاربران را شگفت زده خواهد کرد.

دعوتنامه روز 11 اکتبر چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

در این دعوتنامه A Galaxy Event نوشته شده و خبری از رونمایی از محصول جدیدی منتشر نشده است. کمپانی کره ای سامسونگ معمولا از کلمه Unpacked استفاده می کند و این کلمه به گونه ای یک رمز برای این برند محسوب می شود و خبر از رونمایی یک پرچمدار می دهد.

این ظاهر دعوتنامه را نمی توان بی دلیل دانست و بدون شک در این دعوتنامه رمزهای بسیاری وجود خواهد داشت. معمولا دعوتنامه ها رنگ هایی را مورد استفاده قرار می دهند که به عنوان رنگ های اصلی گوشی هوشمند روانه بازار فروش می شود. در این دعوتنامه دو رنگ را می توان مشاهده کرد؛ سامسونگ در این دعوتنامه از رنگ آبی و گرادیانت استفاده کرده است.

کمپانی کره ای سامسونگ رنگ گرادیانت را مدتی پیش برای اولین بار همراه با گوشی هوشمند گلکسی A9 استار روانه بازار کشور چین کرد و به احتمال زیاد رنگ اصلی این گوشی هوشمند لقب گیرد.

در این دعوتنامه نوشته شده که «شادی را با سامسونگ ثبت کن». این جمله به صورت کاملا شفاف بیان می کند که پایه و محور اصلی این گوشی هوشمند دوربین است. البته سامسونگ هنوز خبری در این مورد منتشر نکرده است اما باید منتظر یک گوشی هوشمند با چهار دوربین باشیم. دوربین چهارگانه سامسونگ به احتمال زیاد شامل سه لنز دوربین اصلی و یک لنز دوربین سلفی باشید.

شواهد خبر از یک گوشی میان رده می دهد

با تمام این خبرها  به نظر می رسد سامسونگ در این مراسم یک گوشی میان رده از سری A را معرفی می کند و بعید به نظر می رسد که پروژه ساخت گوشی های دیگر از جمله گوشی هوشمند تاشوی این شرکت به پایان رسیده باشد. با این وجود باید منتظر روز موعود کمپانی سامسونگ در مورد دوربین چهار گانه سامسونگ باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ کمپانی سامسونگ چهار لنز دوربین را چگونه و با چه ساختاری در اختیار کاربران قرار می دهد؟ آیا این چهار لنز شامل دو لنز برای دوربین اصلی و دو لنز برای دوربین سلفی خواهد بود یا منظور از این دعوتنامه چهار لنز دوربین اصلی برای گوشی جدید این کمپانی خواهد بود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها