هدفون های بی سیم سامسونگ و AKG برای بازار هدف خاص

0
1066

 سامسونگ با همکاری شرکت AKG، سه هدفون بی سیم جدید با کیفیت استودیو معرفی کردند.

سامسونگ به تازگی از سه هدفون جدید AKG رونمایی کرده و تمامی این سه مدل فعلا در آمریکا موجود است. شرکت AKG که به تولید هدفون های با کیفیت مشهور است اکنون تحت مالکیت سامسونگ است. این هدفون شامل مدل های روگوشی N700NC، مدل پشت گوشی Y500 و داخل گوشی Y100 است. دو مدل دوم اکنون در آمریکا برای خرید موجود هستند که قیمت آنها نیز رقم های 150 و 100 دلار است. برای آشنایی با معرفی بهترین هدفون های وایرلس این مطلب را از دست ندهید.

هدفون هایی N700NC که تمام دور گوش را فرا می گیرند نیز به قیمت 350 دلار اواخر سال عرضه خواهند شد. این مدل از نوع روگوشی است و به فناوری حذف نویز فعال مجهز شده است. لازم است بدانید قابلیت جالبی که برای هدفون N700NC در نظر گرفته شده این است که کاربر می تواند تنها با فشردن یک کلید تنظیم کند که چه مقدار از نویز محیط را به همراه صدای موسیقی بشنود. همچنین این محصول از فناوری پیشرفته صوتی بهره می برد که امکان حذف اکوی صدا را فراهم می کند تا کیفیت مکالمات بهبود یابد. سامسونگ وعده 20 ساعت کار با یک بار شارژ این هدفون را داده است. هدفون N700NC  در رنگ نقره ای روانه بازار می شود.

شرکت AKG به محصولات صوتی با کیفیت شناخته می شود و این یکی از دلایلی است که سامسونگ این نام تجاری را به عنوان بخشی از خرید بزرگ HARMAN در اوایل سال 2017 به خدمت گرفت. از آن به بعد سامسونگ شکاف میان محصول خود و AKG را با کمک تکنولوژی های AKG پر کرده است. با این حال سامسونگ همچنان این نام تجاری را به صورت مستقل حفظ کرده است و در حال برندسازی آن برای بازار خاص مشتریان نیز است.

این سه محصول هر کدام برای نوع خاصی از مشتریان و بازار هدف خاصی طراحی شده اند. برای مثال امکانات و قیمت هر کدام می تواند متناسب با نوع خاصی از مشتریان باشد. مثلا گزینه رو گوشی دارای فناوری کاهش نویز انطباقی یا ANC است که تنها در یکی از این سه مدل موجود است. به علاوه همه این سه مدل هدفون بلوتوثی هستند و مجهز به یک باتری که تنها با یک بار شارژ شدن 20 ساعت کار مداوم را ارایه میدهد است. هدفون Y100 نیز مجهز به ایرپاد است و  همچنین Y500 نیز از نظر طراحی اندکی بزرگتر از دو نوع دیگر است و ظرفیت باتری بالاتری دارد و می تواند تا میزان 33 ساعت استفاده مداوم را دوام بیاورد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید