سنسور اثر انگشت مافوق صوت در میان رده های سامسونگ

0
1355
سنسور اثر انگشت مافوق صوت در میان رده های سامسونگ

کالاسودا – سامسونگ در نظر دارد تا سنسور اثر انگشت مافوق صوت خود را به گوشی های میان رده اش وارد کند.

یک گزارش که اخیرا منتشر شده نشان داده است که گوشی گلکسی S10 سامسونگ احتمالا از سنسور اثر انگشت صفحه نمایش اولتراسونیک یا مافوق صوت توسط کوالکام استفاده خواهد کرد. معمولا هنگامی که ویژگی های جدید با تکنولوژی های پیشرفته معرفی می شود، شرکت ها آن را برای گوشی های پرچمدار خود حفظ کرده و بازه زمانی طولانی ای طول می کشد تا آن ویژگی خاص به دستگاه های دیگر برسد.

با این حال ممکن است که این موضوع برای سامسونگ صادق نباشد، زیرا گزارش ها نشان می دهد که این شرکت قصد دارد که سنسورهای مافوق صوت را در گوشی های میان رده خود در سال 2019 به ارمغان آورد. طبق گزارش، کوالکام سفارش های بیشتری را از سامسونگ برای تولید این سنسور دریافت کرده است و می خواهد علاوه بر پشتیبانی از مدل های جدید گلکسی پرچمدار که در اوایل سال 2019 یا اواخر سال 2018 معرفی می شوند، آن را به گوشی های میان رده 2019 خود نیز بیاورد.

سنسور اثر انگشت مافوق صوت در میان رده های سامسونگ

سنسور اثرانگشت مافوق صوت چیست؟

طبق گزارش ها سامسونگ گلکسی S10 نیز گوشی دارای سنسور اثر انگشت مافوق صوت می باشد که می تواند از 30 درصد نمایشگر برای خواندن اثر انگشت کاربر استفاده کند. سامسونگ در این دستگاه اسکنر عنبیه را حذف کرده و به جای آن از سنسور داخلی اثرانگشت استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، فناوری مخصوص سامسونگ به دلیل اینکه نسل سوم سنسورها خواهد بود هم دقیق تر و هم سریع تر از سایر سنسور های  نمایشگر است که در حال حاضر برای سایر دستگاه ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشگام استفاده از سنسور اثرانگشت داخلی کدام شرکت بود؟

در سنسورهای اثرانگشت مافوق صوت یا داخل صفحه نمایش چیز جدیدی نیست و پیش از این شرکت وایو نیز گوشی ای با این ویژگی رونمایی کرد و بسیاری از شرکت ها را تشویق به استفاده از این سنسور اثرانگشت کرد. هرچند بسیاری از شرکت ها همچنان از سنسور اثرانگشت خارجی استفاده می کنند. قرار دادن این ویژگی در گوشی های میان رده سامسونگ می تواند یک اتفاق فرخنده و یک ایده خوب باشد، چرا که می تواند مشتریان بیشتری را تشویق به خرید گوشی های میان رده کند، بدون اینکه نگران قیمت آن باشند.

طبق آمار فروش اخیری که از سامسونگ منتشر شده است، این شرکت با فروش کم در بخش میان رده ها مواجه شده است و شاید این موضوع بتواند سود بیشتری را در این بخش نصیب شرکت کند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها