قیمت گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

0
11094
قیمت گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. این گوشی های هوشمند قابلیت های بسیار زیادی دارند و با قابلیت های مختلف شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده اند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که قیمت گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران چقدر است.

در سال جاری این سری از گوشی های هوشمند با توقف تولید گوشی های سری J بیش از گذشته مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت و بدون شک شاهد رشد فروش بسیار خوبی برای این سری از گوشی های هوشمند کمپانی مشهور سامسونگ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید : قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

قیمت گوشی های سری A سامسونگ 2019 چقدر است؟

گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ قیمت مناسبی دارند. ارزان ترین محصول گلکسی A10 است که قیمتی در حدود دو میلیون و صد هزار تومان دارد، گلکسی A20 نیز با قیمتی در حدود دو میلیون و هشتصد هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند ارزان‌ترین محصول سامسونگ با رم سه گیگابایتی است. قیمت گوشی هوشمند گلکسی A30 سامسونگ نیز حدود سه میلیون و سی صد هزار تومان است، این گوشی هوشمند با اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپری نیز شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موبایل رقیبی جدی برای سری Y هواوی به شمار می رود.

قیمت گوشی های سری A سامسونگ 2019

در حال حاضر گوشی موبایل گلکسی A40 به تازگی رونمایی شده و خبری از آن در بازار ایران نیست اما نسخه گلکسی A50 چهار میلیون و هفتصد هزار تومان قیمت دارد. این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین فروش بسیار خوبی را در بازار ایران تجربه می کند. گلکسی A50 در حال حاضر برترین گوشی هوشمند سامسونگ در این رده است و توانسته مورد تایید کاربران ایرانی قرار گیرد. این گوشی هوشمند می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشی‌های نسل گذشته سامسونگ باشد.

در کنار گوشی‌های هوشمند سال جاری موبایل های سال گذشته نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و هنوز هم در بازار موبایل به فروش می‌رسد. این گوشی های هوشمند که بخش عمده ای از فروش سامسونگ را در سال گذشته به خود اختصاص داده بودند به نظر می‌رسد حداقل تا پایان سال جاری به فروش برسند.

گوشی های هوشمند این سری از موبایل های سامسونگ را می توان حدفاصلی میان گوشی های پرچمدار تا گوشی های ارزان قیمت در نظر گرفت، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که سامسونگ قصد دارد تعداد گوشی های هوشمند سری A را در سال جاری افزایش دهد تا بتواند شرایط بسیاری از بازار های کشور های مختلف را به سود خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید : قیمت گوشی های سری M سامسونگ در بازار ایران چقدر است؟

قیمت گوشی های سری A سامسونگ سال 2018 چقدر است؟

گلکسی A9 نسخه 2018 با چهار لنز دوربین را می توان قدرتمندترین میان رده سامسونگ در حال حاضر دانست. این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می‌کند. این گوشی هوشمند قدرتمند پنج میلیون و سی صد هزار تومان قیمت دارد و به عنوان گران‌ترین گوشی هوشمند این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ فروش بسیار خوبی را بر پایه تبلیغات روی 4 لنز دوربین گوشی هوشمند تجربه می کند. گوشی هوشمند گلکسی A7 نیز شرایط بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند در نسخه های 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار فروش شده است و قیمت های آن به ترتیب سه میلیون و هفتصد هزار تومان و سه میلیون و نهصد هزار تومان قیمت دارد.قیمت گوشی های سری A سامسونگ 2018

گوشی هوشمند گلکسی A60 پلاس سامسونگ نیز در دو نسخه روانه بازار فروش شده‌است. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی‌های 32 و 64 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه ارزان قیمت این محصول سه میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز سی صد هزار تومان گران‌تر است. نسخه موبایل گلکسی A6 نیز حدود سه میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد قیمت گوشی های سری A سامسونگ در بازار ایران چیست؟ آیا گوشی های هوشمند این برند می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند و در مقایسه با میان رده های هواوی ارزش خرید بالاتری دارند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها