بهترین گوشی میان رده هواوی حریف می طلبد

0
3950
بهترین گوشی میان رده هواوی

بهترین گوشی میان رده هواویکالاسودا – بهترین گوشی میان رده هواوی با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند در محدوده قیمتی میان 200 تا 500 دلار قیمت داشته باشد.

بهترین گوشی میان رده هواوی در سال جاری را می توان مدل  Nova 3i دانست. بهترین گوشی میان رده هواوی در این محدوده قیمت، همین مدل است که مشخصات خوبی نسبت به پرچمدارانی دارد که سال های قبل عرضه شده اند. بهترین گوشی میان رده هواوی را از نظر معیارهای مقایسه مختلفی می توان مقایسه کرد که با توجه به معیارها و نیازهای کاربران متفاوت است.

بهترین گوشی میان رده هواوی از نظر قیمت

سری نوا 3 جزو لیست بهترین گوشی میان رده هواوی است که دارای ویژگی هایی چون نمایشگر تمام صفحه fullview است. این سری از بهترین گوشی میان رده هواوی دارای قیمتی ارزان نسبت به دیگر گوشی های میان رده هواوی است و ویژگی های منحصر به فردی چون پشتیبانی از چهار دوربین اصلی و سلفی را حمایت می کند. قیمت 300 یورویی بهترین گوشی میان رده هواوی آن را به یک گوشی خاص تبدیل می کند. چرا که هر کاربری را قادر می سازد که بتواند این گوشی را تهیه کند.

بهترین گوشی میان رده هواوی از نظر دوربین

بهترین گوشی میان رده هواوی یعنی nova 3i دارای دو دوربین اصلی و دو دوربین سلفی است که دوربین اصلی این گوشی یک دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسل  همراه با فلش LED است. دوربین سلفی آن نیز دوگانه است و دارای لنزهای 24 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل برای سنجش عمق تصویر است. این بهترین گوشی میان رده هواوی در بازار هند است.

بهترین گوشی میان رده هواوی نوا 3 آی می تواند از نظر سایر امکانات دوربین نیز مورد بررسی قرار گیرد و لقب بهترین گوشی را از منظر دوربین از آن خود کند. هوش مصنوعی در دوربین این گوشی وجود دارد که پیش از این بحث آن در گوشی های نوا 2 مطرح شده بود. این هوش مصنوعی بهترین گوشی میان رده هواوی به گونه ای عمل می کند که می تواند شناسایی 8 صحنه را دریک لحظه به انجام برساند و با هوشی که دارد به صورت خودکار تنظیمات لازم برای عکاسی از این صحنه ها را اعمال کند.

همین ویژگی یکی از ویژگی های کاربردی بهترین گوشی میان رده هواوی است که برای بهبود کیفیت عکس های سلفی مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های دوگانه اصلی بهترین گوشی میان رده هواوی  می توانند سوژه های مختلف را در 22 صحنه مختلف شناسایی کنند و از این نظر هوش منصوعی بهترین گوشی میان رده هواوی بسیار ارتقا یافته است. همچنین بهترین گوشی میان رده هواوی دارای خاصیت عکاسی با ویژگی بوکه است و می تواند نتایج عکاسی را نیز در آن بهبود بخشد. با قابلیت سوپراسلوموشن شما می توانید از لحظات خاطره انگیز خود را با نوا 3 آی ثبت کنید و 480 فریم در ثانیه را با بهترین گوشی میان رده هواوی بگیرید.

بهترین گوشی میان رده هواوی از نظر دوربین

ویژگی های هوش مصنوعی بهترین گوشی میان رده هواوی

با کمک هوش مصنوعی در بهترین گوشی میان رده هواوی می توان به راحتی جست و جو را در میان تصاویر به انجام رساند. هوش مصنوعی در اینجا می تواند به عکس ها سر و سامان دهد. دربهترین گوشی میان رده هواوی عکس ها با توجه به ویژگی های تاریخ، مکان، اشخاص و حتی موضوعات می توانند زمان بندی شوند. هوش مصنوعی در بهترین گوشی میان رده هواوی می تواند در میان اسکرین شات ها نیز امر جست و جو را به درستی انجام دهد و این می تواند ان را به یکی از بهترین گوشی میان رده هواوی تبدیل کند.

بهترین گوشی میان رده هواوی از منظر طراحی

طراحی نوا 3 آی را می توان طراحی ای دانست که قشر جوان به خصوص بسیار از آن استقبال خواهد کرد. نوا3 آی، بهترین گوشی میان رده هواوی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی است که می تواند نیازهای کاربران برای تماشای فیلم را برطرف کند. همچنین وجود کمترین حاشیه در آن را به یک محیط با کمترین فضای خالی تبدیل می کند. اگر کاربر به این حاشیه علاقه نداشته باشد، می تواند در منوی تنظیمات آن را تغییر دهد. جالب است بدانید که رزولوشن صفحه بهترین گوشی میان رده هواوی 2340 در 1080 پیکسل است. در خصوص قیمت این گوشی نیز باید گفت که  نوا ۳ و نوا ۳ آی با قیمتی معادل ۴۹۹ و ۳۵۹ دلار به بازار عرضه می ‌شوند.

دیگر ویژگی ها

گوشی نوا 3 آی را می توان از منظری دیگر نیز بررسی کرد و ان وجود نرم افزارهای مختلف است. بهترین گوشی میان رده هواوی از ایموجی های یادگیرنده  Qmoji بهره می برد که امکان ارسال ایموجی های 3 بعدی تحت هوش مصنوعی را به کاربر می دهد. این قابلیت در بهترین گوشی میان رده هواوی می تواند از حرکات چهره و صدای شما الگوبرداری کند و فایل های گیف یا ویدئوها را به قسمت ارسال پیام ها در این بهترین گوشی میان رده هواوی اضافه کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها