رنگ های گوشی هوشمند nova 3i ؛ قرمز آخرین رنگ این موبایل پرفروش

0
2983

کالاسودا- رنگ های گوشی هوشمند nova 3i تکمیل شد. کمپانی چینی هوآوی رنگ قرمز این گوشی هوشمند را وارد بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه 128 و 64 گیگابایتی روانه بازار فروش شده است. نسخه 128 با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و نسخه 64 هم با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی در بازار جهانی به فروش می رسد.

این گوشی هوشمند در کشور های اروپایی با نام پی اسمارت پلاس وارد بازار فروش شده و در بازار ایران نیز فروش خوبی را داشته است. این گوشی های هوشمند با قیمتی در حدود 290 تا 320 دلار به فروش می رسد

رنگ های گوشی هوشمند nova 3i ؛ خبری از رنگ طلایی نیست

رنگ های گوشی هوشمند nova 3i با مدل های دیگر کمی تفاوت دارد و این بار خبری از رنگ طلایی نیست، هوآوی امروز اعلام کرد که رنگ قرمز نیز به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد و چهارمین رنگ این گوشی هوشمند پس از مشکی، بنفش و سفید لقب می گیرد و به نظر رنگ های گوشی هوشمند nova 3i تکمیل می شود.

گوشی هوشمند یاد شده چه قابلیت های دارد؟

گوشی هوشمند nova 3i با پردازنده کایرین 710 روانه بازار فروش شد. این پردازنده قدرتمند را باید میراث دار میان رده های این شرکت دانست. این گوشی هوشمند مانند تمام میان رده های سال جاری هواوی مجهز به دو لنز دوربین است و حضور لنز های ۱۶ مگاپیکلسی و ۲ مگاپیکسلی ترکیبی بسیار آشنا برای کاربران این برند است و بدون شک نیز شرایط خوبی را برای کاربران آماده می کند. این گوشی هوشمند  که دارای بریدگی صفحه نمایش بسیار جالبی نیز هست بر روی دوربین سلفی تاکید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل از دو لنز ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. نکته جالب توحه در دوربین های این میان رده خوش ساخت و پرفروش قابلیت هوش مصنوعی در دوربین عکاسی این مدل پرفروش است.

گوشی هوشمند nova 3i دارای باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری است که از قابلیت پورت تایپ سی بهره می برد که بر طبق آزمایش های موجود سرعت شارژ شدن بسیار مناسبی نیز دارد.

این گوشی موبایل در بسیاری از کشور ها به دلیل حافظه داخلی بالا و دوربین های قدرتمند مورد استقبال کاربران قرار گرفت و به نظر می رسد با تکمیل شدن رنگ های گوشی هوشمند nova 3i  شاهد افزایش فروش این مدل خوش ساخت و مقرون به صرفه باشیم. در حال حاضر سری نوا برند هوآوی را می توان در کنار برترین سری های میان رده موجود در بازار دانست.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها