این پرینتر جدید به حرف شما گوش می کند!

0
758
این پرینتر جدید به حرف شما گوش می کند

کالاسودا – پرینتر جدید HP علاوه بر اینکه دارای ویژگی هایی چون کنترل با فرمان صوتی است، ظاهری جذاب دارد که می توانید آن را با یک کتاب اشتباه بگیرید! این پرینتر از دستیارهای صوتی الکسا، کورتانا و گوگل پشتیبانی می کند.

شاید برخی از منتقدین به روند تکمیلی چاپگرها نسبت به دنیای کنونی معترض باشند و عقیده داشته باشند که این سخت افزار آنطور که باید همگام با پیشرفت های تکنولوژی دنیای امروز نشده است. کمپانی اچ پی در این زمینه قدم هایی را برداشته است که می تواند پیشرفت های تکنولوژیک را در چاپگر جدید این شرکت به خوبی نمایان کند.

یکی از این پیشرفت ها مجهز شدن به فرمان صوتی است. به چاپگرها نیز مانند دیگر دستگاه های اینترنت اشیا و مجهز به دستیار صوتی می توانید فرمان داده و برگه های پرینت شده را تحویل بگیرید! نام پرینتر جدید این شرکت Tango است که به شما اجازه می دهد از هر جای اتاق فرمان چاپ را با کمک دستیارهایی چون الکسا، کورتانا و گوگل اسیستنت بدهید. البته گفتنیست که تنها سیری اپل است که در این فهرست قرار نمی گیرد و البته مشخص نیست که آیا پرینتر HP در نهایت پشتیبانی از سیری را هم به این خدمات اضافه خواهد کرد یا خیر.

این پرینتر جدید به حرف شما گوش می کند!

اضافه شدن فرمان صوتی به پرینترهای خانگی اچ پی برای کاربران می‌تواند فناوری قابل توجهی باشد. به خصوص این فناوری برای خانواده ‌های پر مشغله بسیار مفید بوده و چاپگر را در اصل بخشی از محصولات خانه‌ های هوشمند می‌ کند. می توانید از این پرینتر بخواهید که تقویم امروز و رویدادهای آن را برایتان چاپ کند. یک سرویس Instant Ink یا جوهر لحظه ای نیز در این پرینتر وجود دارد که به صورت خودکار می تواند جوهر چاپگر را برایتان سفارش دهد تا در هنگام تمام شدن جوهر نگران برگه های پرینت نشده نباشید.

علاوه بر این شما می توانید این چاپگر را به راحتی کنار دیگر سخت افزارهای خود قرار دهید، چرا که علاوه بر سبک بودن و طراحی بصری جذاب، ظاهر آن شبیه به یک کتاب است که حتی می توانید آن را با پارچه های کتان زیبای خود شرکت کاور کنید. زیبایی ظاهری این چاپگر یکی از نقاط قوت آن است که می تواند آن را تبدیل به دستگاهی فراتر از یک چاپگر کند.

این دستگاه در ماه اکتبر آماده رونمایی شده و در دو مدل 150 و 200 دلاری عرضه خواهد شد که مدل دوم دارای کاور است. همچنین پس از سفارش نیز می توانید کاور را به صورت جداگانه سفارش دهید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید