موتورولا گوشی ای مجهز به نسل پنجم اینترنت ساخت

0
596

کالاسودا – اولین گوشی هوشمند ۵G دنیا رونمایی شد، اما به دلیل اینکه هیچ شبکه ۵G برای شروع وجود ندارد، نمی توان فعلا از این ویژگی استفاده کرد.

در حال حاضر هیچ راهی برای استفاده از ویژگی های ۵G نداریم، زیرا دستگاه از این استاندارد پشتیبانی می کند، اما فعلا شبکه سراسری برای اینترنت نسل پنجم به صورت گسترده وجود ندارد. این گوشی که Moto Z3 نام گرفته است، یکی گوشی هوشمند از سری Moto Mod با اینترنت ۵G است که اواخر امسال در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. مدولار بودن سری موتو زد همان چیزی است که موتورولا را قادر ساخته است تا اولین گوشی هوشمند قابل ارتقای نسل پنجم را عرضه کند.

موتورولا با ورایزون برای راه اندازی این گوشی همکاری می کند و در اعلانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده است که ورایزون برای اولین بار در سال جاری سرویس های با پهنای باند ۵ گیگاباتی را در چهار بازار از جمله هیوستون، لس آنجلس، ساکرامنتو و یک شهر دیگر که هنوز در خصوص ان تصمیم گیری نشده است، ارائه خواهد کرد. این راه حل های موبایلی در سال ۲۰۱۹ به انجام خواهد رسید ، بازه ای که احتمالا تعداد خریداران بیشتری را به سمت موتو زد۳ بکشاند.

علاوه بر پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم که بعدا به بازار عرضه خواهد شد، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و پردازنده ۴ گیگابایتی اسنپدراگون، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

همچنین آن از دوربین اصلی ۱۲ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0و پشتیبانی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ توربو پاور ، سنسور اثر انگشت، اتصال USB-C و اندروید اوریو برخوردار است. این گوشی دارای یک قاب آلومینیومی است، قاب جلو و عقب آن با شیشه گوریلا گلس ۳ پوشیده شده است. حاشیه های این گوشی کمتر شده و لبه های آن هم کمی گردتر شده است. سنسور اثر انگشت این گوشی به پشت گوشی و در زیر لوگوی موتورولا منتقل شده است

گوشی موتو زد۳ به طور انحصاری از طریق ورایزون در تاریخ ۱۶ اگوست به مبلغ ۴۸۰ دلار در دسترس خواهد بود. پردازنده ای که در این گوشی وجود دارد، یکی از قدرتمندترین پردازنده هایی است که برای گوشی های اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. به دلایلی گوشی موتو زد۳ از پردازنده ای همانند اسنپدراگون ۸۴۵ مانند دیگر پرچمداران اندرویدی خود استفاده نخواهد کرد.

قیمت موتو زد جدید با پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم فعلا آشکار نشده است، اما رسانه ها می گویند در مدت زمانی محدود می توانید این مدل با قیمتی کمتر یا تخفیف نیز خریداری کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها