آخرین وضعیت شرکت های سامتل، نیکان و امرتات

0
1390
?????????????????????????????????????????????????????????

شرکت هایی که مدیران عامل آن ها به اتهام سواستفاده از ارز دولتی در حبس به سر می برند، همچنان در مراکز ارایه خدمات پس از فروش فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، سه شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه که غالبا واردات تلفن همراه را نیز انجام می دادند، بدون مدیر عامل در حال انجام فعالیت هستند.

مدیران عامل سه شرکت سامتل، اسپیناس تجارت نیکان و داتیس امرتات از تابستان 97 در حبس به سر می برند و تا کنون سه جلسه از دادگاه آن نیز برگزار شده است.

«محمد قالب علمداری» فرزند نادر مدیرعامل شرکت توسعه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات به اخلال در نظام اقتصادی به وسیله اخلال در نظام نیازمندی های عمومی مردم از طریق گران فروشی به مبلغ 69 میلیارد و 650 میلیون ریال متهم است.

«علیرضا سنجری» فرزند قدرت الله مدیرعامل شرکت خصوصی اسپیناس تجارت متهم به اخلال در نظام نیازمندی های مردم از طریق گرانفروشی گوشی همراه به مبلغ 42 میلیارد و 784 میلیون ریال است.
«سناباد سفرها» فرزند محسن مدیرعامل شرکت خصوصی پارس سامتل قشم متهم به اخلال در نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی گوشی همراه به مبلغ 31 میلیارد و 607 میلیون ریال متهم است.
امروز با گذشت تقریبا 8 ماه از حبس این افراد اما شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش فوق همچنان به فعالیت در بازار موبایل مشغول هستند.

با مراجعه به وبسایت این سه شرکت می توان دریافت که تغییری در وضعیت آن ها رخ داده است.

اخبار و اطلاعات مربوط به وبسایت آن ها از مدت ها قبل آپدیت نشده است و در نگاه اول فکر می کنید که دیگر این شرکت فعالیت خود را ادامه نمی دهند.
اما با مراجعه به بازار تلفن همراه شاهد ارایه خدمات از سوی این شرکت ها خواهید بود. شرکت داتیس امرتات در دفتر مرکزی خود در مجتمع پایتخت خدمات پس از فروش ارایه می دهد و اسپیناس تجارت نیکان نیز در بازار موبایل تهران به خریداران اپل خدمات گارانتی می دهد.

سامتل نیز در چندین شعبه برای خریداران گوشی های سامسونگ، نوکیا، هواوی و سونی گارانتی ارایه می دهد.

البته نباید فراموش کرد که فعالیت این سه شرکت از سوی نیروی انسانی آن ها مدتی است که به روز نشده و خدماتی که از سوی آن ها ارایه می شود مربوط به گوشی های موبایلی است که پیش از بازداشت مدیران عاملشان به فروش رسانده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها