راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی 5G هواوی در کره جنوبی

0
259
راه اندازی آزمایش اختصاصی 5G هواوی در کره جنوبی

هواوی که پس از تحریم های آمریکا بیش از پیش مصمم به پیش بردن اهداف خود شده است، آزمایشگاه اختصاصی 5G خود را در کشور کره جنوبی راه اندازی کرد.

شرکت فناوری هواوی روز گذشته یک آزمایشگاه اختصاصی برای نسل پنجم شبکه بی سیم 5G در کره جنوبی راه اندازی کرد، اما با توجه به قرار گرفتن در لیست سیاه آمریکا، از متحدهای آسیایی خود کمک گرفته و این آزمایشگاه را در کره جنوبی راه اندازی کرده است و چراغ خاموش حرکت می کند.

همکاری شرکت های مختلف کره ای

این آزمایشگاه که در سئول بنا شده، به عنوان اکوسیستمی فعال در شبکه 5G و نخستین مرکز توسعه شبکه بی سیم نسل پنجم هواوی است که به شرکت های دیگر اجازه تست پلتفرم هایشان را می دهد. هدف کمپانی چینی از تاسیس این مرکز ایجاد زیرساختی قدرتمند برای ارتباط بین کمپانی های کره ای است. سخنگوی هواوی در این باره می گوید: ما با همکاری شرکت های کوچک و بزرگ کره ای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یک اکوسیستم شبکه 5G ایجاد خواهیم کرد.آزمایشگاه اختصاصی 5G خود را در کشور کره جنوبی راه اندازی کرد.

اجتناب از تبلیغات بخاطر تحریم ها

این غول تکنولوژی اعلام کرده است که سرمایه ای حدود 5 میلیون دلار را برای این کار اختصاص داده است. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد مکان انجام این کار اعلام نشده و رسانه ها را نیز برای راه اندازی دعوت نکرده است. البته ابتدا قرار بود تبلیغاتی وسیعی پیرامون آن صورت بگیرد اما برای اجتناب از آسیب دیدن شرکت های کره ای به خاطر تحریم های آمریکا، از این کار خودداری شد.

بر اساس فلسفه شرکت های کره ای و قدرت شبکه 5G ، تعداد زیادی از شرکت های ICT هواوی را در این پروژه کمک می کنند تا یک اکوسیستم اینترنت نسل پنجم زیاد کنند. اینترنت نسل پنجم به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و شرکتهای بزرگ زیر ساخت های آن را توسعه می دهند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها