آشنایی با بهترین کیبورد گیمینگ 2020

0
1419

ریزر، لاجیتک، کرسیر و دیگر برندها صفحه کلید‌های خود را ارتقا داده و با نورپردازی و جنس بدنه محکم جزو بهترین کیبوردهای گیمینگ 2020 محسوب می‌شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، گیمرها گزینه‌های سخت افزاری بسیار خوبی برای ارتقای تجربه بازی بدون نیاز به هزینه‌های سنگین دارند که یکی از آنها کیبورد است. در ادامه با بهترین کیبورد گیمینگ 2020 آشنا می‌شویم.

Razer Huntsman Elite

اگر قرار است نزدیک به 200 دلار برای پیدا کردن بهترین کیبورد بازی بپردازید ، این صفحه کلید گیمینگ مکانیکی انتخاب برتر ما در حال حاضر برای داشتن یک تجربه عالی در بازی است و بخش زیادی از آن مربوط به جلوه های نورپردازی است. طراحی محکم، عملکرد خوب و سوئیچ‌های نوری و زمان پاسخ سریع از دیگر ویژگی‌های این کیبورد است.

Logitech G Pro

یکی دیگر از صفحه کلیدها با پس زمینه نوری با قیمت مناسب همین کیبورد است که قابل جابجایی برای سفر، تنظیم سطح ارتفاع و دارای کابل USB است.

HyperX Alloy FPS RGB

این کیبورد محکم با طراحی فوق العاده برای بازی و تایپ مناسب است. نرم افزار NGenuity با تنظیمات بازی سفارشی سازی می‌شود. همچنین می‌توانید تا سه پروفایل را در حافظه صفحه کلید ذخیره کنید. این کیبورد با قیمت 100 دلاری خیال شما را راحت می‌کند که مچ دستان‌تان هیچگاه درد نمی‌گیرد. روی این کیبورد یک درگاه USB برای شارژ گوشی نیز وجود دارد.

Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile

یکی از بهترین کیبوردهای بازی برای فضاهای مشترک ، کیبوردK70 است که  از کلیدهای کم صدا و خطی Cherry MX Red RGB استفاده می کند. این بدان معناست که شما می توانید عملکرد سریع پاسخگوئی را صفحه کلیدی باریک و جمع و جور انتظار داشته باشید. نورپردازی RGB به ازای هر کلید وجود دارد ، بنابراین می توانید دکمه ها را به راحتی در تاریکی پیدا کنید.

نرم افزار iCue Corsair یکی از بهترین نرم افزارها برای کنترل روشنایی و برنامه نویسی کلیدهای این صفحه کلید است. به علاوه ، اگر سایر لوازم جانبی و اجزای iCue را در رایانه شخصی خود داشته باشید ، می توانید همه آنها را از این برنامه کنترل کنید.

Roccat Vulcan 120 AIMO

صفحه کلید کم عمق و طراحی آنها موجب شده که به نظر برسد کلیدها در بالای شاسی فلزی شناور بوده و ظاهر و جلوه صفحه کلید به سبک جزیره ای به آن می‌بخشند. این صفحه کلید برای تایپ نیز خوب است. با نرم افزار همراه این کیبورد می توانید میزان تنظیمات روشنایی صفحه کلید، اسپیکر و … را کنترل کنید.

SteelSeries Apex M750

اگر به نوتیفیکیشن‌ها علاقه دارید و با چراغ‌های صفحه کلید حال می‌کنید، این کیبورد مناسب شماست. نورهای آن را می‌توانید سفارشی کنید و برنامه هایی نصب کنید تا اعلان‌های نوری را برای پلتفرم چت Discord به شما ارائه دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها