آشنایی با نرم افزار Clips

0
426
آشنایی با نرم افزار Clips

آشنایی با نرم افزار Clips کالاسودا Clips اپلیکیشن رسمی شرکت اپل برای ویرایش فیلم و ساخت انیمیشن های مختلف  است که برای سیستم عامل IOS منتشر شده است . Clips یکی از پر حجم ترین برنامه های ساخت  و ویرایش فیلم های سرگرم کننده محسوب می شود و حجم آن در حدود 116 مگابایت است . این نرم افزار با تمام قابلیت هایی که دارد به صورت رایگان عرضه شده است .
نرم افزار های بسیار زیادی برای سیستم عامل IOS برای ساخت کلیپ های جالب و ویرایش ویدئوها ی موجود در گوشی های هوشمند وجود دارد . نرم افزار Clips را می توان بهترین نرم افزار برای ساخت و ویرایش ویدئو ها دانست . این نرم افزار که به صورت رسمی توسط توسعه دهندگان شرکت اپل منتشر شده است در کنار سادگی رابط کاربری، ویژگی ها و افکت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد .  حال به بررسی این نرم افزار پرکاربرد و قابلیت های آن می پردازیم:
لینک دانلود نرم افزار Clips برای سیستم عامل IOS
همانگونه که در ابتدا مطلب مورد بررسی قرار گرفت حجم این نرم افزار کمی بیشتر از اپلیکیشن های دیگر است . پس از نصب نرم افزار Clips میتوان ویدئو جدید را انتخاب کرد یا از گالری دستگاه خود استفاده کرد .
پس از انتخاب ویدئو می توان برای آن یک موسیقی در نظر گرفت یا با انتخاب Live Titles  در هنگام ضبط ویدئو به زبان  انگلیسی صحبت کرد با انتخاب این گزینه تمام صحبت ها به صورت زیر نویس در کلیپ ساخته شده قرار می گیرد .
از قابلیت های دیگر این نرم افزار گزینه Trim  است که به کاربر اجازه بریدن قطعه ایی از فیلم یا ویدئو را برای ویرایش می دهد. همچنین گزینه افکت برای این نرم افزارقابلیت های جالبی از جمله برچسب های سرگرم کننده با شخصیت های Star Wars، Disney، Pixar را برای علاقه مندان به ساخت انیمیشن ایجاد کرده است که تمام قابلیت ها به صورت رایگان در اختیار کابران قرار میگیرد. در انتها نیز این نرم افزار قابلیت اشتراک گزاری ویدئو ساخته شده در شبکه های اجتماعی را دارد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها