آشنایی با نرم افزار Microsoft Pix camera

0
453
آشنایی با نرم افزار Microsoft Pix camera

آشنایی با نرم افزار Microsoft Pix camera کالاسودا- نرم افزار Microsoft Pix camera  یکی از 50 نرم افزار انتخاب شده در مجله تایمز است . این نرم افزار را به طور خلاصه می توان ترکیب نرم افزار عکاسی با نرم افزار ویرایش تصویر دانست. این نرم افزار برای سیستم عامل IOS و حجم آن نزدیک 117 مگابایت است .

در سال های اخیر نرم افزار های زیادی برای عکاسی و ویرایش عکس توسعه پیدا کرده است . این نرم افزار ها با تمام قابلیت هایی که دارند همراه با خود مشکلاتی را به همراه می آورد به خصوص کیفیت تصاویر گرفته شده با این نرم افزار ها پایین تر از حد انتظار است و کاربران مجبور می شوند برای عکاسی از نرم افزار اصلی دوربین استفاده کنند . البته در این میان نرم افزار هایی نیز وجود دارد که با همان کیفیت و دقت نرم افزار اصلی دوربین این کار را انجام می دهند . نرم افزار Microsoft Pix camera جزء نرم افزار های برتر یا شاید بتوان گفت بهترین نرم افزار در زمینه عکاسی است که تمام نیاز های کاربر را در یک اپلیکیشن کنار هم قرار داده است . حال می خواهیم به بررسی نرم افزار Microsoft Pix camera بپردازیم.

لینک دانلود نرم افزار Microsoft Pix cameraبرای سیستم عامل IOS

زمانی که وارد نرم افزار می شوید می توانید  بین دوربین اصلی و دوربین سلفی و فیلم برداری انتخاب کنید. هوش مصنوعی این نرم افزار به اندازه ایی حرفه ایی است که در هنگام کار با نرم افزار تمام نیاز های شما برای عکاسی و ویرایش عکس را برطرف می کند بعد از گرفتن عکس، قابلیت هایی در اختیار شما قرار می گیرد از جمله انتشار در صفحات اجتماعی خود،ویرایش عکس که شامل قابلیت های بهبود کیفیت عکس ،ایجاد فرم های متنوع و تغییر ابعاد عکس را در کنار یک قابلیت زیبا که به شما اجازه می دهد عکس خود را به یک تصویر هنری تبدیل کنید، میشود. این قابلیت از تصویر شما یک ویدئو نیز می سازد که به نظر یک سرگرمی جالب محسوب می شود . این قالب ها انواع مختلفی دارند که بر حسب تصویر خود می توان آن ها را انتخاب کرد . البته برای استفاده از این امکانات در Microsoft Pix camera لزومی برای گرفتن عکس با این نرم افزار نیست و برای ویرایش عکس های گالری خود  به آن دسترسی خواهید داشت  .

در کنار این همه قابلیت حال هوش مصنوعی قدرتمند به کار رفته در این نرم افزار را زمانی می توان حس کرد که یک عکس را با نرم افزار Microsoft Pix camera گرفته اید اما تصویر گرفته شده اثری از لرزش دست یا حرکت ندارد این نرم افزار در بهترین زمان ممکن عکس هایی را ذخیره می کند و بهترین تصویر را در اختیار شما قرار می دهد . و یک گزینه مقایسه نیز در نظر گرفته شده است تا بتوان به راحتی به قدرت این نرم افزار پی برد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها