آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

0
252
آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امروز کار خود را در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، نمايشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه هر ساله با حضور شركتهای داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برگزار می شود.

دوازدهمین دوره آن با عنوان فاینکس 2019 از امروز دوم اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا پنجم اردیبهشت ماه نیز کار خود را ادامه می دهد.

کارگروه مشورتی و سیاست گذاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2019) متشکل از دو عضو بیمه ای (دولتی و خصوصی)، دو عضو بانکی (دولتی و خصوصی)، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان مجری این نمایشگاه را برگزار کرده اند.

بنابراین گزارش، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی از برنامه های این دوره از نمایشگاه است.

گفتنی است، سال گذشته نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان رکورد جدیدی ثبت کرد. این نمایشگاه در مساحتی حدود 17.500 مترمربع برگزار شد و حدود 400 شرکت و مجموعه در این نمایشگاه حضور داشتند. طی روزهای برگزاری نیز، نزدیک به 38 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سطح قابل قبولی از تعاملات با همتایان بین‌المللی شکل ‌گرفت. از 12 کشور جهان در این رویداد مالی حضور داشتند و نمایندگانی از کشور های سوئیس، آلمان، سوئد، انگلستان، اندونزی، پاکستان، عراق، عمان در نمایشگاه حاضر شدند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها