آغاز ثبت نام شرکت در الکامپ از 2 اردیبهشت

0
673
آغاز ثبت نام شرکت در الکامپ از 2 اردیبهشت

متقاضیان شرکت در نمایشگاه الکامپ 98 دوم اردیبهشت ماه می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا ، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر کشور در سال 98 برگزار می شود و اطلاعیه نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در آن منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: پیش ثبت نام بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر کشور (دوره 25) از تاریخ دوم اردیبهشت در سامانه iran-elecomp.com آغاز خواهد شد اولویت در پش ثبت نام در جانمایی شرکت و اختصاص غرفه موثر خواهد بود .

از آنجا که خلق آینده بهتر با درخشش ستاره های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می شود، به مانند 4 دوره گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود .

به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخشهای مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.

بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ 25 است که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ ششم تا نهم مرداد ماه 97 در نمایشگاه بین المللی تهران همچون سال های گذشته برگزار شد. بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر ایران نیز بیست و هفتم تا سی ام تیرماه 98 در مکان همیشگی خود برگزار می شود.

مسئولیت اجرا و برگزاری این نمایشگاه برای چندین دوره متوالی برعهده سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نهاده شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها