آمار فروش دیجیتالی بازی Death Stranding در ژاپن اعلام شد

0
186

بازی Death Stranding نزدیک به دو ماه پیش به بازار عرضه شد و با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین روبه‌رو گردید. با این حال، این بازی از زمان انتشار خود فروش قابل قبولی را داشته است. در سه روز اول عرضه‌ی این بازی، حدود ۱۸۶ هزار نسخه از آن در خرده‌فروشی‌های کشور ژاپن به فروش رفت. حال طبق گزارش جدید منتشر شده، این بازی آمار خوبی را نیز از لحاظ فروش دیجیتالی در ژاپن داشته است.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، بر اساس اطلاعاتی که در آخرین شماره از مجله‌ی هفتگی فامیتسو (Famitsu) ارائه شده، ۱۰۹٫۳۷۵ هزار نسخه از بازی Death Stranding تا تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ (۳ آذرماه ۱۳۹۸) در بخش ژاپن فروشگاه پلی‌استیشن به فروش رفته است. مجموع فروش دیجیتالی این بازی تا تاریخ گفته شده در حدود ۳۴۵ هزار نسخه بود. بدین ترتیب یک سوم از مجموع فروش دیجیتالی این بازی در کشور ژاپن بوده است.

با توجه به این موضوع که خریداران در بازار ژاپن معمولا تمایل به خرید فیزیکی بازی‌ها دارند، این آمار فروش دیجیتالی بسیار خوب به نظر می‌رسد. البته فروش دیجیتالی بازی Death Stranding در ژاپن، در مقایسه با عناوینی مانند Pokemon Sword and Shield کم‌تر بوده است. طی این دوره مجموع فروش دیجیتالی عنوان Pokemon Sword and Shield در حدود ۶۳۰ هزار نسخه گزارش شده است.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این عنوان قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها