آمازون پرایم به نصف قیمت در کشورهای دیگر

0
627

کالاسودا – آمازون پرایم با قیمتهایی معادل نصف قیمت آمریکا در کشورهای دیگر چون استرالیا، گشایش یافت.

زمان زیادی طول کشید تا خدمات آمازون به استرالیا برسد و از آن طولانی تر اینکه بتواند خدمات Prime را دریافت کند.

برنامه های عضویت و وفاداری نیز در نهایت برای مشتریان این کشور موجود شد که شامل ارسال رایگان محصول در کنار دسترسی به prime Video  و دیگر سرویس ها نظیر Twitch Prime و Prime Reading است.

جالب اینجاست که مشتریان استرالیایی مبلغ ماهانه ۵ دلار و سالانه ۴۴ دلار را برای این خدمات می پردازند، این دقیقا نصف مبلغی است که مشتریان آمریکایی برای این خدمات می پردازند.

آمازون پرایم در استرالیا تحویل رایگان ۲ روزه محصول برای کسب و کارها را نیز پیشنهاد میدهد، در حالیکه مشتریان آمریکا تنها میتوانند همان روز یا روز بعد آن کالا را از آمازون تحویل بگیرند. سرویس پرایم استرالیا تحویل رایگان را برای کالاهای ۴۹ دلار به بالا انجام میدهد.

اکنون تحویل دو روزه در بیشتر شهرهای بزرگ به جز داروین و مناطق و نواحی شهری همانند گلد کاست، نیوکاسل و … فراهم شده است. در مناطقی که راه دورتری دارند نیز مشتریان پرایم با توجه به نوع حمل دریایی در سریعترین حالت ممکن بسته خود را ۴-۵ روزه تحویل خواهند گرفت.

جمیل غانی، مدیر عامل بخش پرایم آمازون در استرالیا در این خصوص میگوید: ما بسیار مفتخریم که مردم استرالیا نیز اکنون از مزایای این خدمت بهره مند میشوند و برای کشورهای دیگر نیز این برنامه به انجام خواهد رسید. این کار با استرالیا آغاز خواهد شد و با استفاده از تجارب آن میتوان خدمات بهتری برای دیگر کشورها نیز ایجاد کرد.

کاربرانی که مشتاق استفاده از این خدمات هستند، میتوانند نسخه آزمایشی رایگان ۳۰ روزه را دریافت کرده و پس از آن تا تاریخ ۳۱ ژانویه  ماهانه ۵ دلار برای گرفتن حق اشتراک هزینه بپردازند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید