آموزش پیدا کردن رمز وای فای از طریق گوشی های اندرویدی

0
250
آموزش پیدا کردن رمز وای فای از طریق گوشی های اندرویدی

پیدا کردن رمز وای فای روش های مختلفی دارد و در ساده ترین حالت ممکن می توانیم با استفاده از کامپیوتر شخصی خود آن را بازیابی کنیم، با این وجود اگر قصد داشته باشید که این کار را با گوشی هوشمند خود انجام دهید نیز امکان پذیر است و با استفاده از نرم افزار های مدیریت فایل متعددی می توانید این کار را انجام دهید.

قبل از آغاز آموزش پیدا کردن رمز وای فای از طریق گوشی های اندرویدی در نظر داشته باشید که برای این کار نیاز است که گوشی موبایل خود را روت کرده باشید تا امکان دسترسی به تمام بخش های سیستم عامل در اختیار شما قرار گیرد. حال در این بخش قصد داریم به آموزش موارد یاد شده بپردازیم.

چطور رمز وای فای را پیدا کنیم؟

در این بخش قصد داریم با استفاده از نرم افزارES File Explorer به بررسی و مشاهده رمز وای فای خود بپردازیم. این کار بسیار ساده است و در چند مرحله می توانید این کار را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که بیشتر نرم افزار های مدیریت فایل این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند.

چطور رمز وای فای را پیدا کنیم؟

  • در گام اول باید وارد بخش حافظه داخلی گوشی موبایل خود شوید، از این رو در بخش Local Storage گزینه Device را انتخاب کنید، در این بخش قابلیت های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد.
  • پس از وارد شده به این بخش باید وارد بخش System شده و در این بخش باید قسمت etc را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • در این قسمت پوشه ی Wi-Fi data را پیدا کنید و محتوای آن را باز کنید. در این بخش فایلی به نام wpa_supplicant.conf وجود دارد که نیاز دارید آن را باز کنید.
  • در برخی از گوشی های هوشمند پیغامی برای شما ارسال می شود که با کدام نرم افزار می خواهید این فایل را اجرا کنید و گزینه های پیش فرض HTML یا TEXT file reader در اختیار شما قرار می گیرد.
  • در این بخش اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد اما برای پیدا کردن رمز وای فای خود باید دنبال عباراتی مانند passkeys یا passwords باشید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها