ویژگی جدید گوگل مپس : آگاهی از تاخیر و میزان شلوغی اتوبوس

0
233
ویژگی جدید گوگل مپس : آگاهی از تاخیر و میزان شلوغی اتوبوس

گوگل مپس دو ویژگی مهم جدید برای  مسافرین روزانه استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی رونمایی کرده است که می تواند برای طی مسافت های روزانه انها مفید باشد و آن اطلاع از تاخیر ترافیکی وسایل حمل و نقل عمومی و میزان شلوغی اتوبوس است.

در این دو ویژگی جدید گوگل مپس ، تاخیر ترافیک اتوبوس و پیش بینی مسیرهای  شلوغ می تواند به کاربران نقشه های گوگل کمک کند تا بهتر برای سفر روزانه خود و رسیدن به محل کار و … برنامه ریزی کنند.

تاخیر اتوبوس را به صورت زنده ببینید

از آنجا که برنامه های زمانی خودروهای حمل و نقل عمومی همیشه با توجه به شرایط ترافیکی زمان واقعی دقیق نیستند، گوگل تصمیم گرفته است تا تاخیرهای ترافیکی اتوبوس ها را به صورت زنده در اختیار افرادی بگذارد که هرروز از این مسیر استفاده می کنند. این ابزار جدیدی است که کاربران گوگل مپس را قادر می سازد تا با اطلاعات در زمان واقعی به طور مستقیم از آژانس های حمل و نقل محلی به جای اتوبوس استفاده کنند و با تاخیر به مقصد خود نرسند.

تاخیر اتوبوس را به صورت زنده ببینید

زمان دقیق رسیدن به مقصد

این به کاربران Google Maps در شهرهای انتخاب شده اجازه خواهد داد تا ببینند آیا اتوبوس آنها دیر خواهد رسید، و چه مدت تاخیر داشته و همچنین زمان دقیق تر سفر بر اساس شرایط ترافیکی و رسیدن به مقصد خود  را خواهند داشت. این ویژگی جدید روی نقشه نیز قابل مشاهده خواهد بود، زیرا شما قادر خواهید بود دقیقا ببینید که در چه جایی تاخیر اتفاق افتاده است، بنابراین قبل از تاخیر بیشتری شما تصمیم می گیرید که روش های دیگر حمل و نقل را انتخاب کنید.

پیش بینی میزان شلوغی داخل اتوبوس

دومین ویژگی جدید اعلام شده پیش بینی میزان شلوغی داخل اتوبوس و سرویس های حمل و نقل عمومی است که به کاربران نقشه گوگل اجازه می دهد تا ببینند که اتوبوس، قطار یا مترو تا چه اندازه شلوغ است. گوگل این پیش بینی ها را بر اساس سفرهای گذشته کاربر و تاریخچه حرکت او می سنجد و ارائه می دهد. به این ترتیب شما می توانید تصمیم آگاهانه تری در این خصوص بگیرید که سوار این اتوبوس شلوغ شوید یا منتظر اتوبوس بعدی بمانید.
درواقع گوگل پیشبینی می کند که در چه روزها و ماههایی ترافیک سنگین تر است و در نتیجه افراد می توانند ماهها و روزهای شلوغ را شناسایی کند. از امروز هر دوی این ویژگی ها در گوگل مپس در 200 شهر مختلف دنیا هم برای کاربران اندروید و هم ios ارائه شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها