آیا اسکرین گوشی من سوخته است؟

0
627

کالاسودا_ وقتی اسکرین گوشی شما مشکل پیدا می کند چگونه مشکلات گوشی را حل می کنید؟ اسکرین گوشی می تواند به دلایل مختلفی دچار مشکلی شود. اما این مشکلات مرتبط با اسکرین چگونه شناسایی و حل می شوند.

اسکرین گوشی هوشمند اصل و تقلبی

در بسیاری از موارد مشکلات کاربران با اسکرین گوشی به اصل و تقلبی بودن مرتبط اسکرین گوشی مرتبط است. اسکرین گوشی هوشمند می تواند اصل و تقلبی باشد.

اسکرین گوشی اصل را می توان با مراجعه به نمایندگی های گوشی هوشمند تشخیص داد. درواقع اگر شک دارید که گوشی هوشمند شما در وضعیت امن با اسکرین گوشی مناسب قرار دارد یا خیر بهتر است سری به نمایندگی های مجاز بزنید. پ

گوشی بیش از حد ظریف انتخاب نکنید

جالب است بدانید هر چه گوشی شما ظریف تر باشد، احتمال دارد آسیب بیشتری ببیند. گوشی های بیش از حد ظریف با افتادن روی زمین و یک ضربه ساده دچار مشکل و به ویژه مشکل در اسکرین می شوند. اسکرین گوشی های هوشمند بیش از حد در معرض خطر قرار دارند.

مواظب باشد اسکرین گوشی بلای جانتان نشود

مواظب باشد وقتی به فکر تعمیر گوشی خود افتاده اید و اسکرین گوشی خود را به نمایندگی ها می رید دچار مشکل نشوید. سرتان کله نرود و تعمیرکار به دروغ نگوید گوشی شما با مشکلاتی جدی رو به رو است.

بهتر است دقت کنید که پس از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل دچار سردرگمی نشوید و اسکرین گوشی خود را برای تعمیر تنها به نمایندگی های مجاز ارائه کنید.

بهتر است پس از اینکه متوجه آسیب دیدگی تلفن همراه خود شدید در مرحله اول پیغام خطا و یا ایراد ایجاد شده را در گوگل سرچ کنید، شاید ایراد کوچکی باشد و با یک ترفند حل شود.از دوستانتان که مشکل مشابه را پشت سر گذاشته اند برای مراجعه به یک تعمیرکار مطمئن کمک بگیرید.

از همه این ها مهمتر این است که دست و پای خود  را گم نکنید و هراس نداشته باشید که ممکن است گوشی شما هرگز درست نشود. این موضوعی است که می تواند برای همه کاربران نگران کننده باشد که نتوانند اسکرین گوشی خود را به حالت عادی در بیاورند. به نظر می رسد راه هایی مثل شارژ مجدد گوشی و بررسی صفحه از عادی ترین روش های حفظ اعتماد به نفس و آرامش

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید