آیا میان رده های سری میت با یکدیگر تفاوت دارند؟ بررسی مختصر یک سوال مهم

0
621
آیا میان رده های سری میت تفاوت دارند؟ بررسی مختصری برای یک سوال مهم

آیا میان رده های سری میت با یکدیگر متفاوتند؟ سال گذشته کمپانی چینی هوآوی یک میان رده در سری گوشی های سری میت خود عرضه کرد که میت 10 لایت توانست نتیجه بسیار خوبی را به همراه آورد. این گوشی هوشمند با چهار دوربین، در سال جاری فروش بسیار خوبی را در بین میان رده های هوآوی به دست آورد. حدود دو ماه پیش هم نسخه جدید این گوشی هوشمند معرفی شد. حال قصد داریم به بررسی یک سوال بپردازیم. آیا میان رده های سری میت با یکدیگر تفاوت دارند؟ با پاسخ به این سوال می توان به این نتیجه هم دست پیدا کرد که آیا میت 20 لایت ارزش خرید در مقایسه با نسخه قبلی خود را دارد؟
برای پاسخ به سوال آیا میان رده های سری میت با یکدیگر تفاوت دارند؟ این گوشی های هوشمند را در چند بخش مورد بررسی قرار می دهیم. بررسی این سوال را با قیمت آنها آغاز می کنیم؛ موضوعی که در میان گوشی های میان رده اهمیت بسیاری دارد.
در بحث قیمت یک اتفاق جالب رخ داده است. میت 20 لایت هوآوی قیمتی در حدود 300 دلار دارد؛ قیمتی که به نظر با ویژگی های این گوشی هوشمند، یک خرید مقرون به صرفه محسوب می شود. نسخه قبلی این گوشی هوشمند نیز با قیمت 200 دلار روانه بازار فروش شده است. افزایش قیمت در یک سال بسیار زیاد بوده است اما باید ویژگی های دیگر این دو میان رده را با هم مقایسه کنیم.

آیا میان رده های سری میت تفاوت دارند؟

صفحه نمایش و تغییرات بسیار زیاد در این بخش

یکی از مهم ترین چالش ها در پاسخ به سوال آیا میان رده های سری میت با یکدیگر تفاوت دارند؟ بخش صفحه نمایش است. میت 20 لایت با صفحه نمایش 6.3 اینچی و پنل LTPS روانه بازار فروش خواهد شد. اضافه شدن بریدگی صفحه نمایش و حفظ رزولوشن فول اچ دی پلاس نیز به نظر تضمین کننده فروش خوب این محصول خواهد بود. این شرایط در حالی است که نسخه قبلی این میان رده صفحه نمایش 5.9 اینچی داشت و از پنل LCD بهره می برد.

دوربین؛ پاسخ سوال آیا میان رده های سری میت تفاوت دارند

مهم ترین بخش در گوشی های میان رده از دید بسیاری از کاربران، دوربین است. هر دو گوشی میان رده دارای چهار دوربین هستند، اما در میت 20 لایت برخلاف نسخه قبلی تمرکز روی دوربین سلفی است. میت 10 لایت دارای لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. اما شرایط در میان رده جدید این برند متفاوت است؛ میت 20 لایت دارای لنزهای 20 و 2 مگاپیکسلی در بخش دوربین اصلی و در بخش دوربین سلفی نیز دارای لنزهای 24 و 2 مگاپیکسلی است. این تفاوت آشکار به نظر در پاسخ به سوال یاد شده تاثیر بسیاری داشته باشد.

دوربین ؛ پاسخ سوال آیا میان رده های سری میت تفاوت دارند؟ در این بخش است

پردازنده به روز شده برای میان رده های هوآوی

در یکی دو سال اخیر هوآوی تمام میان رده های خود را با پردازنده انحصاری خود روانه بازار فروش کرده است، در نتیجه معرفی یک پردازنده میان رده در هر سال به نظر منطقی خواهد بود. میت 20 لایت هوآوی از پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 بهره می برد، در حالی که میان رده های سال گذشته هوآوی از پردازنده کایرین 659 استفاده می کردند. علاوه بر پردازنده، رم این دو نیز می تواند شرایط را تغییر دهد. میت 10 لایت با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی روانه بازار فروش شد، در حالی که نسخه جدیدتر این میان رده، دارای دو مدل با رم های چهار و شش گیگابایتی خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها