بررسی بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider

1
646
بررسی بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider بپردازیم که می تواند برای شما دوستان خیلی هیجان انگیز و خاص باشد.

«بازی Shadow of the Tomb Raider به ما نشان داد که لارا کرافت جز بهترین ابرقهرمان های دنیای بازی است.»

بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider

لارا کرافت در یک حوضچه تاریک ظاهر می شود و بی رحمانه یک مزدور را با یک چاقو به قتل می رساند. ترسی که در لارا کرافت در نسخه 2013 این بازی و نسخه بعدی آن یعنی The Rise of Tomb Raider بود ، جای خود را به یک اعتماد به نفس خاص و جذاب داده است و اسم او همانند یک افسانه به زبان آورده می شود. او به خوبی تبدیل به یک ماجراجو ، جنگنده و باستان شناس شده است و حتی یک فرقه شیطانی هم دیگر نمی تواند جلو دار او باشد.

نقاط قوت بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider

+ مقبره های خلاقانه و رنگارنگ

+ مبارزه های انتخابی

+ اجراهای احساسی

+ قسمت های دیدنی

+ سیستم گیمینگ خاص

نقاط ضعف بازی جذاب Shadow of the Tomb Raiderنقاط قوت بازی جذاب Shadow of the Tomb Raider

رویارویی با پازل های مرموز

محیط های جدید تنوع بازی قبلی را ندارد

تمام کردن چیزی که شروع کرده ایم

داستان از جایی شروع می شود که در نسخه قبلی تمام شد ، در این بخش لارا کرافت همراه با دوست ماجراجوی خود یعنی جوناه میاوا به دنبال ترینیتی ، سازمانی که لارا کرافت در نسخه اول این بازی با آن به مبارزه پرداخت ، هستند. ابتدا لارا کرافت و دوستش به دنبال عتیقه ای هستند که می تواند جهان را بازسازی کند ولی زمانی که به مقصد یعنی سرزمین مایا می رسند ، می بینند که این قطعه نابود شده است و تنها با دومین عتیقه می شود که جهان را از نابودی نجات دهد و ماموریت وی را به جنگل های پرو می برد.

شما تصمیم می گیرید که پازلی را حل کنید یا از آن رد شوید

حتی اگر شما با شخصیت های Shadow of the Tomb Raider آشنا نباشید با گذشت مدت زمانی کوتاه به خوبی با شخصیت ها آشنا می شوید. جوناه با شخصیت مخصوص به خود به لارا کرافت کمک می کند تا چند دشمن را خیلی سریع نابود کند و در عین حال تلاش می کند شخصیت تندخو لارا را نیز کنترل کند.

شخصیت جوناه محتاط و لارا شخصیتی قوی و متکی به خود دارد و همین موضوع بازی را جذاب و دوست داشتی تر می کند. این دو شخصیت باعث می شوند تا گیم پلی بازی عالی تر پیش برود.

رازهای مخفی بازی

ما این بازی را با دستگاه Xbox One X و با رزولوشن 4K آزمایش کردیم و تازه  فهمیدیم که این بازی چه کیفیت خارق العاده و بی نظیری دارد. داستان بازی در شهر پرو و شهر پایتیتی رخ می دهد که دارای راز و رمزهای بی نظیر ، غارهای مخفی ، حیوانات خاص و گنجینه های بسیار است که شما در مسیر خود با آنها مواجه خواهید شد. در بعضی از مراحل شما با ورودی غارهای مختلف مواجه خواهید شد و باید طی مدت زمانی تصمیم بگیرید که وارد آن شوید یا از آن عبور کنید.

به طور کلی این بازی توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و باید دید در آینده چه بازخوردی از سوی مخاطبان شاهد خواهد بود.

نظر شما در مورد این بازی جذاب چیست؟ آیا شما هم از طرفداران قدیمی این بازی بوده اید؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
نیما
نیما
5 سال پیش

شاهکار بازی های کامپیوتری