بررسی لپ تاپ جدید HP Spectre Folio، اولین لپ تاپ چرمی قابل تبدیل دنیا

0
1240
بررسی لپ تاپ جدید HP Spectre Folio، اولین لپ تاپ چرمی قابل تبدیل دنیا

بازار لپ تاپ به تازگی پذیرای مدل های جدیدی چون لپ تاپ جدید اسپکتر فولیو اچ پی و مک بوک ایر شده است.

مک بوک ایر آپدیت جدیدی را دریافت کرده و دارای مشخصات مدرن تر و طراحی نازک تر و وزن سبک تری است. در مقابل اچ پی با استفاده از سعی کرده که با ظاهر و بدنه چرمی با کیفیت نظر کاربران را جلب کند. مک بوک ایر سال هاست لقب نازکی و باریکی را از آن خود کرده بود و لپ تاپ اسپکتر فولیو یکی از مدرن ترین مدل هایی است که اخیرا عرضه شده است. در زیر نگاهی به ویژگی های این لپ تاپ می اندازیم تا انتخاب را برای افرادی که قصد خرید دارند آسان کنیم.

طراحی لپ تاپ جدید HP Spectre Folio

اچ پی اسپکتر فولیو را اولین لپ تاپ قابل تبدیل چرمی دنیا نامیده اند چرا که از 100 درصد چرم و بدنه کروم قهوه ای تشکیل شده است که در خودروهای لوکس به کار می رود. همه اجزای اسپکتر فولیو چرمی نیست و در واقع قطعات منیزیوم و آلومینیوم جنس ساختارهای سخت افزاری را تشکیل می دهند که در پوششی از چرم ارائه شده است. همچنین دوخت جذاب این بدنه به آن حس لوکس بودن این محصول را می افزاید. همچنین مکانیزم منحصر به فرد و انعطاف پذیر 2 در 1 آن می تواند صفحه نمایش را به حالت یک تبلت نیز درآورد. این لپ تاپ نه تنها از جهت کاربری اما از نظر طراحی ظاهری و متریال استفاده شده در بدنه دستگاه تفاوت عمده با دیگر نمونه ‌های موجود در بازار دارد.

عملکرد و ویژگی های سخت افزاریطراحی لپ تاپ جدید HP Spectre Folio

فولیو به طور مستقیم کاربرانی را هدف قرار گرفته که نیاز به انجام وظایف بسیار پیچیده مانند ویرایش تصاویر با حجم بالا و یا ویرایش ویدئو ندارند. برای لپ تاپ اسپکتور فولیو دارای پردازنده پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 با 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی تعیین شده است. اچ پی برای Spectre Folio نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن FHD درنظر گرفته است. اچ پی در این لپ تاپ از پردازنده 8 هسته ای کم قدرت اینتل به نام Core i7-8500Y بهره برده است. همچنین یک CPU دو هسته ای که با سرعت 5 وات عمل می کند و عملکرد مسنجمی را با توجه به معیارهای کاربر برای او فراهم می کند و این سبب عملکرد بسیار خوب در بهره وری می شود. رزولوشن صفحه نمایش این لپ تاپ 2560 در 1600 پیکسل است و دارای نور و رنگ های شارپ و کنتراست فوق العاده ای است. چنین لپ تاپ هایی که از نظر سخت افزاری قدرتمند هستند می توانند برای کارهای گرافیکی مناسب باشند. اگر قصد خرید یک لپ تاپ برای کارهای سنگین و گرافیکی دارید. مقاله ” بهترین لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی 2019 ” می تواند برای شما مناسب باشد.

قابلیت حمل و سبکی

فولیو به دلیل بدنه چرمی اش دارای وزنی سنگین تر و در کل بزرگ تر از لپ تاپ هایی مانند مک بوک ایر است. از طرف دیگر طول عمر باتری نیز در نوع خود قابل قبول است. ظرفیت باتری این لپ تاپ 54 وات ساعتی که در مقایسه با باتری 50 وات ساعتی مک بوک ایر اندکی ضعیف تر است. قیمت این لپ تاپ 1300 دلار است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها