آیا پورشه سوارهای چینی آیفون‌های خود را رها می‌کنند؟

0
242
زلمر

مدیرعامل پورشه در مورد مشتریان این شرکت و گوشی‌های همراه آن‌ها، افشاگری‌های جالبی کرده و حرف‌هایی زد که ممکن است برای اپل ناخوشایند باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، آقای زلمر/ Zellmer مدیرعامل پورشه در آمریکای شمالی در کنفرانس خودروسازی در لس‌آنجلس، درباره مالکیت گوشی‌های همراه در بین مشتریان خود، جزئیات کاملاً شگفت‌انگیزی مطرح کرد.

زلمر ارتباط موجود بین مالکیت پورشه و مالکیت آیفون را تأیید کرد. وی گفت 91 درصد از دارندگان پورشه ایالات‌متحده، صاحبان آیفون هستند. او بیان کرد که دارندگان پورشه همانند کاربران آیفون، به آیفون‌های خود متعهد هستند. زلمر تصدیق كرد كه شركت وی تمایل دارد تا به‌جای اندروید، روی سازگاری iOS تمرکز كند.

وی گفت: ما راه‌حل‌هایی نیز برای اندروید ارائه خواهیم داد؛ اما اکنون زمان آن نیست.

تحولات در بازار چین

او با بررسی آمار موجود در ایلات متحده بیان کرد که 91٪ از مشتریان آن‌ها، یک دستگاه اپل دارند. وی در مورد بازار چین نیز حرف زد و اعلام کرد که 80 درصد از آن‌ها دارای یک دستگاه اپل هستند. در واقع پورشه به یک دژ نظامی برای آیفون تبدیل شده است. اما طبق گفته زلمر تحولات عظیمی در بازار چین احساس می‌شود.

وی فاش کرد: “اگر از چینی‌ها [صاحبان چینی پورشه] بپرسید که گوشی بعدی که قصد خرید آن را دارند؛ اندروید است یا آیفون، در واقع 40 درصد از آن‌ها می‌گویند که گوشی اندروید را انتخاب خواهند کرد. بنابراین حرکات زیادی در بازار وجود دارد و بدیهی است که ما مجبور هستیم کاری انجام دهیم که مشتریان می‌خواهند و به همین دلیل اندروید راه‌حل بعدی ما است.”

وی اشاره کرد؛ طبق آمار به‌ندرت کاربران آیفون به گوشی‌های اندرویدی روی می‌آورند. اما چرا این اتفاق در چین رخ داده است؟ ما نیز قصد داریم در برنامه‌های بعدی تمرکز خود را بر روی گوشی‌های اندرویدی قرار دهیم؛ خبری که ممکن است به مذاق اپل خوش نیاید.

آیا ممکن است  نیمی از دارندگان پورشه چینی به‌زودی آیفون‌های خود را رها کنند؟ آیا این تحولات در بازار چین با جنگ تجاری گسترده بین چین و آمریکا در ارتباط است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها