آیا گوگل به حذف تدریجی اپلیکیشن ویز فکر می کند؟

0
326
آیا گوگل به حذف تدریجی اپلیکیشن ویز فکر می کند؟

به تازگی خبر عجیب و خاصی در مورد شرکت گوگل و اپلیکیشن ویز منتشر شده که نشان می دهد شرکت گوگل در فکر حذف تدریجی اپلیکیشن ویز است و این موضوع در تحرکات اخیر شرکت گوگل مشخص است.

ویژگی های مشترک گوگل مپ و اپلیکیشن ویز

طی چند هفته گذشته شرکت گوگل یک سری ویژگی و افزونه جدید را به برنامه گوگل مپ اضافه کرد. از ویژگی های جدید برنامه گوگل مپ می توانیم به سرعت سنج و نحوه قرارگیری دوربین های ثبت سرعت اشاره کنیم که نکته جالب توجه این است که هر دوی این ویژگی ها در اپلیکیشن ویز نیز دیده می شود.

برای افرادی که اطلاعی در مورد اپلیکیشن ویز ندارند باید بگوییم که این اپلیکیشن متعلق به گوگل بوده و سیستم آن به این صورت است که می تواند اتفاقات جاده ای مانند تصادفات ، فعالیت های جاده ای ، ترافیک و خیلی موارد دیگر را به کاربران اطلاع دهد.

تحرکات اخیر گوگل در زمینه ارتقا گوگل مپ

به تازگی یک اسکرین شات در سایت Reddit منتشر شده که نشان می دهد قابلیت های گزارش تصادف یا دوربین های سرعت سنج به زودی به این برنامه اضافه خواهد شد و کاربران با انتخاب + می توانند هر یک از موارد را گزارش دهند. گوگل این هشدار را به کاربران خود داده است که باید این گزارش را زمانی که پشت فرمان هستند انجام ندهند.ویژگی های مشترک گوگل مپ و اپلیکیشن ویز

اضافه شدن ویژگی های جدید

در ماه نوامبر گذشته یک سری از کاربران گزارش داده بودند که گزینه Report چند باری در گوشه ای از برنامه دیده شده و بعد ناپدید شده است. تمامی این موارد می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت گوگل قصد دارد تا اپلیکیشن ویز را به طور کامل حذف کند. این کار می تواند کمی عجیب و غیر قابل پیشبینی از سوی گوگل محسوب می شود زیرا گوگل این برنامه در سال 2013 خریداری کرد.

ویژگی مورد پسند کاربران گوگل مپ و ویز

یکی از ویژگی هایی که انتظار داریم در برنامه گوگل مپ مشاهده کنیم قابلیت جهت یابی لحظه ای با صدای بازیگران و هنرمندان مشهور است که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای این اپلیکیشن رخ خواهد داد و آیا این برنامه به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا اینکه به صورت کامل از سیستم گوگل حذف خواهد شد.

نظر شما در مورد این تحرکات جدید گوگل و افزونه های گوگل مپ چیست؟ آیا شما گوگل مپ را ویز ترجیح می دهید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها