بررسی 4 دلیل مهم برای خرید گوشی نوا 3 هواوی

0
1280
بررسی 4 دلیل مهم برای خرید گوشی نوا 3 هواوی

گوشی هوشمند نوا 3 هواوی یکی از معدود گوشی های هوشمندی است که در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. این گوشی موبایل در بخش های مختلف ویژگی های بسیار خوبی دارد که در این مطلب قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

1- دوربین چهارگانه، یکی از برترین ویژگی های نوا 3 هواوی

نوا 3 هواوی یکی از گوشی های هوشمندی است که با چهار لنز دوربین در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند دارای دو لنز 16 و 24 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است که شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند میان رده، قابلیت فیلمبرداری 4K را نیز برای کاربران فراهم کرده که مورد تایید بسیاری قرار گرفته است. در بخش دوربین سلفی نیز شرایط بسیار خوب است و حضور لنزهای 24 و 2 مگاپیکسلی نیازهای کاربران را به خوبی برطرف می کند. به طور کلی اگرچه نمی توان دوربین این گوشی هوشمند را با گوشی های پرچمدار مقایسه کرد اما یکی از برترین گوشی های هوشمند میان رده در بخش دوربین، نوا 3 هواوی است.

2- صفحه نمایش باکیفیت و زیبای نوا 3 هواوی

هواوی برای میان رده خود ظاهری بسیار زیبا را در نظر گرفته است که از بریدگی صفحه نمایش جذابی نیز بهره می برد. نوا 3 هواوی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. هرچند این قابلیت در بسیاری از گوشی های هوشمند سال جاری به چشم می خورد اما برترین ویژگی این گوشی هوشمند ابعاد این محصول است که باعث جذابیت بیشتر صفحه نمایش این محصول شده است.صفحه نمایش باکیفیت و زیبای نوا 3 هواوی

3- حضور پردازنده پرچمدار سال گذشته در این گوشی هوشمند

این کمپانی چینی از تمام امکانات خود برای گوشی هوشمند نوا 3 استفاده کرده است. در روزهایی که گوشی های پرچمدار این برند با پردازنده کایرین 980 روانه بازار فروش می شوند، این گوشی هوشمند با پردازنده ای مانند گوشی های پی 10 در اختیار کاربران قرار می گیرد. بدون شک حضور کایرین 970 در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری 4 گیگابایتی شرایط خیره کننده ای را برای کاربران فراهم می کند. هواوی برای میان رده خود از اندروید 8.1 استفاده کرده است و به روزرسانی های بالاتر نیز برای این گوشی هوشمند ارسال می شود.

4- قابلیت شارژ سریع و حضور یک باتری مناسب

به طور کلی هواوی از قابلیت شارژ سریع برای میان رده های خود استفاده نمی کند اما گوشی هوشمند نوا 3 این برند که از باتری 3750 میلی آمپری بهره می برد، از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همچنین حضور پورت تایپ سی و قابلیت شارژ سریع 18 واتی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند.

گوشی هوشمند نوا 3 هواوی به طور کلی ضعف خاصی ندارد و بسیاری از ویژگی های یک گوشی هوشمند قدرتمند را داراست. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 400 یورو دارد و در بازار ایران نیز شرایط خوبی را تجربه می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها