بررسی تخصصی صفحه آیفون 10 ایکس اس مکس و آیفون ایکس اس

0
2402
آیا آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس نیاز به محافظ صفحه نمایش دارند؟

 آیا گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس نیاز به محافظ صفحه نمایش گلس دارد؟ این سوال در سطح جهان این روز ها به یک سوال بسیار مهم برای کاربران این برند قدرتمند تبدیل شده است و با توجه به قیمت بالای این گوشی های هوشمند بسیاری از کاربران از محافظه شیشه ای صفحه نمایش استفاده می کند و در مقابل برخی از کاربران مخالف این صفحه نمایش ها هستند که به نظر نیز منطقی است با این حال قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم:

آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس ؛ صفحه نمایش هایی گران قیمت

گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس صفحه نمایش های بسیار گران قیمتی دارند، از این رو اگر گوشی هوشمند شما با مشکل رو به رو شود باید حدود 300 تا 350 دلار برای تعویض صفحه نمایش خود هزینه کنید. مدتی پیش اپل به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد و به کاربران اعلام کرد که صفحه نمایش گوشی هوشمند آیفون با قیمت 279 دلار و 329 دلار به فروش می رسد با این وجود یک سوال برای بسیاری از کاربران به وجود می آید که چرا گوشی هوشمند با این قیمت احتمال شکست بسیار بالایی خواهد داشت. این موضوع کاملا درست است و آیفون نیز تبلیغات بسیار زیادی در مورد مقاومت صفحه نمایش خود انجام داده است و کاربران بر مبنای این موضوع گوشی هوشمند خود را خریداری کرده اند.

آیا آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس نیاز به محافظ صفحه نمایش دارند؟

با این وجود کاربران سه انتخاب در هنگام خرید این گوشی هوشمند دارد که در راحت ترین کار از هیچ محافظی برای این گوشی هوشمند استفاده نکنند. بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که مراقب گوشی موبایل خود هستند که این اتفاق به نظر منطقی نمی اید. حالت دوم استفاده از برچسب های مقاوم در برابر خط و خش است برچسب هایی که قیمت بسیار منطقی ای دارند و بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند از این محافظ استفاده می کنند. مورد سوم نیز استفاده از برچسب های شیشه ای ضد ضربه است که از دید بسیاری از کاربران استفاده از گوشی موبایل با این نوع محافظ جذابیت زیادی ندارد. با این وجود پیشنهاد می کنیم که از صفحه نمایش های این گوشی هوشمند استفاده کنید حتی اگر احساس می کنید که صفحه نمایش های شیشه ای جذابیت گوشی موبایل شما را کاهش می دهد حداقل از برچسب های معمولی مقاوم در برابر ضد خش استفاده کنید. زیرا با توجه به تست های انجام شده در مورد گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس استفاده از این موبایل ها بدون استفاده از لوازم جانبی های متنوع به نظر جالب نخواهد بود.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها