فیسبوک موقعیت مکانی کاربران خود را از اینستاگرام ردیابی می کند

0
442
فیسبوک موقعیت مکانی کاربران خود را از اینستاگرام ردیابی می کند

فیسبوک موقعیت مکانی کاربران خود را از اینستاگرام ردیابی می کندکالاسودا_ اخیرا خبری در مورد فیسبوک و برنامه ی محبوب آن اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد این شرکت موقعیت مکانی کاربران خود را از طریق اینستاگرام ردیابی می کند.

ردیابی موقعیت مکانی کاربران توسط فیسبوک

پس از خروج ناگهانی بنیان گذاران و مدیران سابق اینستاگرام ، گزارش ها حاکی از آن است که آنها از اینکه به عنوان برنامه ای با مالکیت فیسبوک شناخته شوند راضی نبودند و همیشه تمایل داشتند که برنامه ای مجزا شناخته شوند. اخیرا خبری منتشر شده که نشان می دهد شرکت فیسبوک از موقعیت مکانی که توسط کاربر در برنامه اینستاگرام ثبت می شود استفاده و ردیابی می کند.

اقدامات مشابه گوگل

شرکت گوگل هم با استفاده از برنامه maps و گوشی اندروید کاربران این کار را انجام می دهد و در همین راستا مرکز اطلاعات داده شکل می دهد. قطعا این حرکت اصلا مورد پسند کاربران نیست و آنها از این موضوع خوشحال نخواهند بود. خیلی از کاربران تمایل دارند تا عکس های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و یکی از برنامه های محبوب در این زمینه اینستاگرام است.

بیانیه شرکت فیسبوک در این زمینه

در بیانیه ای شرکت فیسبوک اعلام کرده است:«ما هنوز به روزرسانی در زمینه موقعیت مکانی و تعیین آن انجام نداده ایم. همانطور که می دانید ما هر روزه روی ایده های جدید و نوین کار می کنیم و در این بین بعضی از آنها منتشر می شود و بعضی دیگر در همان مراحل آزمایش باقی می ماند. برنامه اینستاگرام تاریخچه موقعیت مکانی کاربران را ذخیره نمی کند و اگر تغییراتی در این زمینه صورت بگیرد حتما در مورد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

فیسبوک موقعیت مکانی کاربران خود را از اینستاگرام ردیابی می کند

اعمال این تغییرات در برنامه های محبوب فیسبوک

اگر چنین تنظیماتی از سوی شرکت فیسبوک به بازار عرضه شود حتما برای اینستاگرام و پیام رسان فیسبوک نیز عرضه خواهد شد.

باید دید که این تغییرات چه بازخوردی از سوی کاربران خواهد داشت. با مدیر جدید این شرکت یعنی آدام موسری باید دید چقدر این دو برنامه با یکدیگر ادغام خواهند شد. ایشان قبلا سرپرست بخش اخبار فیسبوک بوده است و همین موضوع می تواند دلیلی برای نزدیک تر شدن فیسبوک و اینستاگرام به یکدیگر باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد تغییرات جدید فیسبوک و اینستاگرام با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها