اعترافات مدیرعامل اسنپ چت در مورد طراحی جدید این برنامه

0
470
اعترافات مدیرعامل اسنپ چت در مورد طراحی جدید این برنامه

اعترافات مدیرعامل اسنپ چت در مورد طراحی جدید این برنامهکالاسودا_ به تازگی ایوان اشپیگل مدیرعامل برنامه اسنپ چت صحبت هایی در مورد تغییرات جدید این برنامه داشته است و گفته که طراحی جدید این برنامه کمی با عجله صورت گرفته است.

تغییرات جدید اسنپ چت

اگر بگوییم که تغییرات جدید در طراحی این برنامه با استقبال مخاطبان و کاربران همراه بوده ، دقیقا حقیقت را کتمان کرده ایم. کاربران به قدری از این تغییر متنفر بودند که میزان کاربران و روند درآمد این شرکت به طرز غیرقابل باوری کاهش پیدا کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که مدیران این شرکت توقع رشد کاربر را داشتند. به گزارش خبرگزاری های مختلف ایوان اشپیگل مدیرعامل برنامه اسنپ چت اعتراف کرده است که طراحی جدید این برنامه کمی با عجله صورت گرفته است. او اظهار داشت:« این موضوع یک مشکل را حل کرد ولی مشکلات زیادی را هم بوجود آورد.»

تغییرات مفید اسنپ چت

نخیر ، او اصلا از جدایی پست دوستان و اینفلوئنسرها پشیمان نیست و اعلام کرده است که این تغییر در آینده برای این برنامه مفید خواهد بود. او اعلام کرده است که این تغییر در آینده تاثیرگذاری خود را نشان خواهد داد. چیزی که او را پشیمان کرده است این بوده که چرا پس از تغییرات برای طراحی این برنامه آن را در چند جامعه کوچک آزمایش نکرده است تا بازخوردها مشخص شود.

اعترافات مدیرعامل اسنپ چت در مورد طراحی جدید این برنامه

مشکلات اخیر اسنپ چت

به خاطر اینکه این تغییرات مورد آزمایش قرار نگرفت ، مشکلات به مرور زمان ظاهر شدند. او اعلام کرده که الگوریتم جدیدی که برای دوستان تعبیه شده نتوانسته به خوبی کار کند و مشکلاتی در این زمینه برای کاربران بوجود آورده است. او اعلام کرده محصولات خود را کاهش داده اند تا بتوانند کیفیت آنها را بالاتر ببرند. در نتیجه کاربران زیادی هر روز از استفاده از این برنامه سر باز زدند و آن را ترک کردند. به نظر می رسد که مهندسین این برنامه تصمیم گرفته اند که این مشکل را هر چه سریع تر حل کنند تا کاربران باز هم از این برنامه استفاده کنند.

پیش بینی مدیرعامل اسنپ چت

برای رسیدن به این هدف اسنپ چت برنامه های متنوعی را در ذهن دارد و احتمالا این پروژه را در سال 2019 اجرایی خواهد کرد. اشپیگل اعلام کرده است که این برنامه های جدید می تواند باز هم کاربران را به سوی خود جلب کند. او اعلام کرده است که این پروژه جدید می تواند ماهانه 10 میلیون کاربر را به برنامه اسنپ چت اضافه کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها