آیفون بازها  ناسازگار شدند

0
332

آیفون بازها  ناسازگار شدند|کالاسودا

کالاسودا_بر اساس گزارش ها ۱۸۰ هزار برنامه آیفون با سیستم عامل جدید این شرکت ناسازگار هستند.

به نظر می رسد بعد از چند موج ناراحت کننده ای که طی ماه های اخیر گریبانگیر اند رویدی ها شده بود. این بار نوبت به آیفون بازها رسیده که با برخی مصائب و مشکلات جدید دست و پنجه نرم کنند . مشکلاتی که شاید بتواند برای اندرویدی ها خبری خوش تلقی شود .

بر اساس خبرهای موثقی که از کمپ آیفون بازها منتشر می شود؛ به نظر می رسد همزمان با عرضه سیستم عامل جدید آیفون موسوم به iOS11  بیش از ۱۰۰ هزار و به بیانی دقیق تر ۱۸۰ هزار برنامه عرضه شده برای این گوشی دیگر با آن سازگار نخواهند بود.

به نظر می رسد مدیران این شرکت عرضه پردازنده های ۶۴ بیتی را اولین بار با عرضه آیفون ۵ اس از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و به تدریج به توسعه دهندگان هشدار داد که باید برنامه های طراحی شده خود را به روز کرده و آنها را با معماری تراشه های ۶۴ بیتی سازگار کنند.

با عرضه iOS 11 ،اپل برنامه های خود به منظور عدم پشتیبانی از برنامه های موبایلی ۳۲ بیتی را قطعی کرده و از پشتیبانی کامل از پردازنده های ۶۴ بیتی خبر داده است.

اپل از ژانویه سال ۲۰۱۷ به کاربران پیام داد که با عرضه iOS 11 برنامه های ۳۲ بیتی دیگر بر روی آیفون قابل اجرا نیستند و البته در همان زمان اخباری در مورد حذف تدریجی برنامه های ۳۲ بیتی از App Store هم منتشر شد.

تعداد کل برنامه هایی که هنوز تنها با تراشه های ۳۲ بیتی سازگاری دارند بالغ بر ۱۸۷ هزار مورد است که حدود ۸ درصد از برنامه های آیفون را شامل می شود. تعداد کل برنامه های موجود در App Store حدود ۲.۴ میلیون برنامه است.باید دید چه تعداد از کاربران اپل با این شرایط جدید کنار خواهند آمد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها