آیفون های تعمیر شده اپل با بسته بندی نو و قیمت کمتر

0
564

اپل به صورت رسمی فروش آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس تعمیر شده را آغاز کرد. به این ترتیب اگر توانایی پرداخت رقم بالا برای خرید آیفون جدید را ندارید، یک انتخاب بهینه می‌تواند خریداری دستگاه هایی باشد که به صورت رسمی توسط اپل تعمیر شده اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، کاربران ایالات متحده آمریکا  می توانند مستقیما از فروشگاه آنلاین این شرکت این گوشی‌های تعمیر شده را بخرند. قیمت آیفون ایکس مکس با حافظه 64 گیگابایت مبلغ 699 دلار و اگر خواهان مدل 256 دلاری آن هستید، قیمت آن 829 دلار است.

همچنین خرید آیفون ایکس اس مکس با حافظه داخلی 64 گیگابایتی 799 دلار و با حافظه 256 گیگابایتی به 929 دلار می‌رسد. در همه این موارد می‌توانید بین 300 تا 350 دلار پس انداز کنید.

اپل می‌گوید که تمام این آیفون های تعمیر شده کاملا در یک جعبه سفید جدید پس از بازرسی، آزمایش و تمیزکاری قرار می گیرند و دوباره به همراه دفترچه راهنما و لوازم جانبی بسته بندی می‌شوند. شما همچنین یک باتری و یک کیس جدید در این بسته بندی وجود دارد، به نحوی که تشخیص تفاوت بین آن و بسته آکبند بسیار دشوار است.

فروش بالای آیفون 11 در آمریکا

در خبر دیگر نیز آیفون اپل یکی از محبوب ‌ترین گوشی‌هایی است که در فصل تعطیلات به فروش می‌رسد. طبق گزارش ها گوشی های سه گانه آیفون 11 69 % از میزان فروش گوشی‌های اپل در آمریکا را در سه ماهه چهارم سال 2019 از آن خود کرد.

طبق گزارش‌ها آیفون 11 با 39 درصد محبوب ترین گوشی به فروش رفته بود، در حالی که گوشی‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هر کدام 15 درصد از فروش را به خود اختصاص داده بودند. این یک تغییر جالب توجه است که توجه کاربران به آیفون 11 بیشتراز سری ایکس که قیمت کمتری دارد، بوده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها