همه شایعات آیفون های 2019 ؛ جزئیات بیشتری در مورد آیفون های جدید منتشر شد

0
704
همه شایعات آیفون های 2019 ؛ جزئیات بیشتری در مورد آیفون های جدید منتشر شد

آخرین آیفون های اپل با ویژگی های متمایزی که داشتند، توانستند نام خود را در میان بهترین گوشی های سال صبت کنند. آنها دارای تراشه بایونیک A12 و آپدیت های دیگری مانند اضافه شدن ویژگی هایی مانند Smart HDR در دوربین های این گوشی ها بودند. اما همیشه جای پیشرفت وجود دارد و این را می توان با توجه به اخباری که از آیفون های 2019 شنیده می شود تائید کرد.

دوربین های سه گانه

بزرگترین شایعاتی که در مورد آیفون 2019 تا حدودی به تایید رسیده، پشتیبانی از دوربین اصلی سه گانه، باتری های قویتر با شارژ بی سیم معکوس و شارژ سریع است. هر سه آیفون جدید به غیر از تعبیه‌ یک دوربین بیشتر در پنل پشت گوشی، روی هم رفته از لحاظ طراحی تفاوت زیادی با نسل فعلی خود ندارند. در همین زمینه باید خاطر نشان کنیم که جانشین‌ های آیفون XS و XS مکس از دوربین سه‌ گانه و جانشین آیفون XR از دوربین دوگانه بهره می ‌برد.همچنین گفته شده است که سومین دوربین تعبیه شده در پنل پشتی جانشین آیفون XS و XS مکس از نوع فوق عریض یا اولترا واید است که زاویه‌ دید وسیع‌ تری را برای عکاسی کاربران فراهم می‌ کند. دوربین ثانوی نسل بعدی آیفون XR از نوع تله ‌فوتو است. آیفون های 2019 ؛دوربین های سه گانه

تکنولوژی جدید در آیفون های 2019

اپل ممکن است تکنولوژی جدید آنتن را در دستگاه های آیفون 2019 به کار گیرد که منجر به کاهش هزینه های تولید شود. بنابراین شکی نیست که با اعمال این روش هزینه های تولید کاهش پیدا کند اما این به معنای کاهش قیمت تمام شده نیست، چرا که ممکن است حتی به دلیل تعرفه های اعمال شده، اپل قیمت محصولات خود را از این نیز بالاتر ببرد. آیفون در محصولات سال 2019 از آنتن‌ هایی با جنس پلیمر کریستال مایع (Liquid Crystal Polymer) استفاده خواهد کرد که ترکیبی از تکنولوژی های LCP و MPI هستند.

پردازنده بایونیک A13

اپل که با کمپانی تایوانی TSMC برای تامین پردازنده آیفون های خود همکاری می کند، همچنان تولید پردازنده های خود را به این شرکت سپرده است. به نظر می رسد که آیفون های ۲۰۱۹ از تراشه A13 اپل بهره می‌ برند که توسط شرکت تایوانی TSMC ساخته می‌شود و انتظار قدرت پردازش بهتر و عملکرد گرافیکی بهینه تری را از آنها خواهیم داشت. این تراشه بهبودهای بهتری را با موتور عصبی اپل و اپلیکیشن های واقعیت افزوده خواهد داشت. همچنین آیفون 2019 به کاربران اجازه می ‌دهد که جدیدترین ایرپادها و دیگر گجت‌ های سازگار با تکنولوژی شارژ بی ‌سیم را با قرار دادن بر پنل پشتی شارژ کنند. آیفون های 2019 ؛ پردازنده بایونیک A13

رنگ های خاص در میان مجموعه رنگ ها

همچنین مشخص شد که آیفون 2019 دارای دو رنگ سبز و بنفش نیز علاوه بر رنگ های متداولی است که اپل از آنها استفاده می کند. طی اخرین خبرها دو رنگ دیگر سبز و بنفش نیز به مجموعه رنگ های این گوشی اضافه شده است تا کاربران با گوشی های متفاوتی از نظر رنگ و طراحی مواجه شوند. همچنین به گزارش یک منبع دیگر، قاب ‎های سیلیکونی آیفون ساخت شرکت Mac Otakara نیز در رنگ ‎های سفید، سیاه، سبز آبی، زرد، قرمز و  بنفش یاسی منتشر خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها