اتوبوسهای مدرسه تا سال 2019 در آمریکا برقی میشوند

0
311
اتوبوسهای مدرسه تا سال 2019 در آمریکا برقی میشوند|کالاسودا

اتوبوسهای مدرسه تا سال 2019 در آمریکا برقی میشوند|کالاسوداکالاسودا – به لطف تکنولوژی باطری های برقی شرکت دایملر، سوخت خودروهای مدرسه نیز تبدیل به الکتریسیته خواهد شد.

تا کنون در مورد انواع خودرو که برقی شده اند شنیده اید و این زنجیره تا الکتریکی شدن دیگر ابزارهای حرکتی همانند تراکتور، هلیکوپتر، هواپیما ، خودروهای شاسی بلند، اسکوترهای برقی و … پیش خواهد رفت.  موتورها، پره ها یا بالهای این ابزارها از این به بعد به جای مخزن سوخت از باطری استفاده خواهد کرد.

جالب است بدانید که خودروهای نمادین و کاربردی دیگر مانند اتوبوسهای مدرسه نیز در آینده ای نزدیک الکتریکی خواهند شد. دایملر که کمپانی مادر شرکتهایی چون مرسدس بنز است اعلام کرده است که برنامه اش الکتریکی کردن تمام اتوبوسهای مدرسه در امریکا تا سال 2019 با محدود 100 مایلی نسبت به مقصد است.

اتوبوسهای برقی در خط Saf-T توسط شرکت فرعی زیر مجموعه دایملر به نام Thomas Built Buses شناخته شده است. نام مستعار این خودروها Jouley است و دارای 81 صندلی برای نشستن دانش اموزان و یک باطری 60 کیلووات ساعتی است که میتواند بیش از 160 کیلومتر را بپیماید.

دایملر یک پک اضافی باطری برای شرکتهایی فراهم خواهد کرد که خواستار رانندگی در محدوده بیشتری هستند. شرکت توماس بلت ِ دایملر 38.7 درصد از سهم بازار را در امریکا در اختیار خود دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها