احتمال عرضه گوشی پیکسل با قیمتی ارزانتر

0
390

کالاسودا – گوگل به فکر طراحی یک گوشی پیکسل ارزانتر است و هند احتمالا اولین کشوری است که آن را دریافت میکند.

به نظر میرسد گوشی های پیکسل ارزان در راه باشند. گوگل گزارش داده است که برنامه گوشی های پیکسل با ویژگی های پایین تر اما قیمت مناسبتر و عرضه آن در ماه جولای یا اگوست را در برنامه خود دارد.

با توجه به هندی بودن مدیران گوگل، دور از انتظار نیست که این کشور محل عرضه اولیه گوشی ارزان قیمت گوگل باشد. گوگل ادعا کرده است که پیکسلهای جدید یک دستگاه با ویژگی های متوسط هستند که در بازارهای حساس به قیمت همانند هند احتمال عرضه آن وجود دارد.

علاوه بر این، احتمال عرضه پرچمدار بعدی پیکسل یعنی پیکسل ۳ در بازه نزدیک به فستیوال دیوالی وجود دارد. دیوالی نام جشنواره نور هند است که در پاییز در این کشور برگزار می شود. سال گذشته نیز همزمان با شروع دیوالی در ۱۹ اکتبر ، گوشی پیکسل ۲ رونمایی شد.

با اینکه فروش پیکسل در سال گذشته دوبرابر شده بود، اما طبق گزارشها گوگل تنها ۳.۹ میلیون دستگاه فروخته بود که تنها فروش یک هفته برندهایی چون اپل و سامسونگ را در بر میگرفت. طراحی یک پیکسل ارزان تر در مناطقی مانند هند می تواند یک پیشرفت بزرگ در فروش گوشی های هوشمند اندرویدی این برند محسوب شود. در حال حاضر هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند پس از چین است.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید