احتمال لغو کنفرانس 2020 WWDC اپل به دلیل شیوع کرونا

0
266

اپل معمولا هر ساله کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (WWDC) خود را در اوایل ماه ژوئن در مرکز همایش‌های سن خوزه برگزار می‌کند. اما این برنامه‌ها ممکن است امسال به دلیل شیوع کرونا تغییر کند، زیرا منقطه سانتا کلارا به دلیل نگرانی‌های ناشی از ویروس کرونا، ممنوعیت موقت همه اجتماعات عمومی و خصوصی را اجباری کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام آرنا، این ممنوعیت از 11 مارس تا 31 مارس ادامه دارد. دعوتنامه‌های مراسم WWDC معمولا اوایل اوریل ارسال می‌شد، اما با توجه به شرایط فعلی ممکن است امسال اینگونه نباشد.

اپل معمولا جدیدترین سیستم عامل‌های موبایل و دسکتاپ خود را در WWDC معرفی می‌کند. امسال ما انتظار رونمایی ios 14، iPadOS  ، WatchOS 7، macOS 10.16 و همچنین آیفون 9 و یک به روز رسانی برای ایپد پرو را داریم.سایر سخت‌افزارهای جدید بالقوه که در دست رونمایی خواهد بود شامل یک مک بوک 14 اینچی ، هوم پاد 2 و استریم اپل تی وی به روز شده است.

به تازگی گوگل اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان خود I/O را به دلیل نگرانی های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا کنسل کرد و جای تعجب ندارد که اپل نیز اقدامات احتیاطی مشابهی را انجام دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها